Iulian Stanciu, directorul general al eMag, cel mai mare retailer online IT&C local, a declarat în cadrul ZF Live că o majorare lentă a prețurilor în săptămânile premergătoare BLACK FRIDAY 2012, care ulterior să amortizeze reducerile aplicate în ziua evenimentului, ar fi „un joc necinstit”.
„(Compania eMag n.red.) este făcută de clienți, construită pe respectul pe care noi l-am acordat clienților și ar trebui să fim nebuni să ne jucăm un joc necinstit pentru câțiva lei în plus, să tăiem un un preț mai mare pentru a-i da doar impresia că este o reducere”, a spus Stanciu.
Citește articolul integral și urmărește înregistrarea în Ziarul Financiar
BLACK FRIDAY 2012 va avea loc pe data de 23 noiembrie și este un eveniment preluat din SUA, unde marchează începutul sezonului cumpărăturilor de Crăciun.
Potrivit unui studiu recent, circa 4,1 milioane de români au auzit de reducerile pe care retailerii care își desfășoară activitatea în diferite domenii le aplică produselor lor în această zi.
Cu toate acestea, doar 2,43 milioane de persoane sunt interesate să-și cumpere diferite produse cu ocazia „sărbătorii promoțiilor”, BLACK FRIDAY 2012.
BLACK FRIDAY 2012. Ce spune șeful eMAG despre reducerile artificiale din „Vinerea Neagră”