Prima pagină » Economic » BLACK FRIDAY 2012. Cum s-au înghesuit bucureștenii la cozi de câteva ore să prindă ofertele de BLACK FRIDAY

BLACK FRIDAY 2012. Cum s-au înghesuit bucureștenii la cozi de câteva ore să prindă ofertele de BLACK FRIDAY

BLACK FRIDAY 2012. Cum s-au înghesuit bucureștenii la cozi de câteva ore să prindă ofertele de BLACK FRIDAY
Oferte rămase de BLACK FRIDAY 2012

Cu ocazia BLACK FRIDAY 2012 bucureștenii au stat vineri la cozi de câteva ore în marile centre comerciale sau au plecat spunând că „nu se merită”, scrie Mediafax.

Oferta a fost bogată, de la televizoare, tablete, frigidere până la jucării și decorațiuni de Crăciun.

Despre cât de mari au fost reducerile de preț aplicate de comercianți, despre organizarea care a lăsat de dorit și despre cei care au plecat acasă fiind convinși că „pe net vor găsi mai ieftin”, citiți mai multe în reportajul realizat de Mediafax.

Gândul a scris că BLACK FRIDAY 2012 a fost cea mai bună zi din an pentru retaileri. Românii au cheltuit vineri, cu o ocazia celei mai mari campanii de oferte promoționale, cunoscută sub denumirea de BLACK FRIDAY 2012, aproximativ 45 de milioane de euro pe produse IT, electronice și electrocasnice, potrivit unei estimări realizate pentru gândul de Iulian Stanciu, directorul general al eMAG.

 

 

Citește și