Prima pagină » Economic » Black Friday: eMAG are vânzări de 400 milioane lei după 9 ore de la start

Black Friday: eMAG are vânzări de 400 milioane lei după 9 ore de la start

Black Friday: eMAG are vânzări de 400 milioane lei după 9 ore de la start
Comenzile online în ziua de Black Friday au ajuns la eMAG la peste 400 milioane de lei în primele 9 ore ale evenimentului, firma înregistrând peste 7,2 milioane de vizite care au generat comenzi de peste 1 milion de produse.

Topul localităților reședință de județ sunt Cluj-Napoca, București, Iași, Miercurea Ciuc și Alba Iulia.

În premieră pentru un eveniment cum este Black Friday, clienții au putut comanda carne de porc direct de la fermă cu livrare programată inclusiv la începutul lunii decembrie. După 9 ore de la startul evenimentului, clienții eMAG au comandat 2,5 tone de carne de porc din ofertă.

„Online-ul îndepărtează toate barierele, iar parteneriatul cu Smithfield este o dovadă în plus. Avem încredere că am reușit să oferim un preț foarte bun pentru un produs care este nelipsit de pe mesele românilor. Clienții noștri au fost foarte interesați de acest produs-surpriză, iar noi avem o motivație în plus să continuăm să dezvoltăm oferta cu produse inedite”, a declarat Florin Filote, director eMAG marketplace.

Majoritatea clienților au plasat comenzi de pe dispozitive mobile, prin intermediul aplicației sau prin versiunea de mobil a site-ului.

Comenzile au început să fie expediate și se vor livra până pe 28 noiembrie; până acum, au plecat din depozitele eMAG către clienți peste 100.000 colete.

Peste 43% din comenzile plasate de au fost realizate cu card online ajungând astfel la un nivel foarte ridicat în evoluția evenimentului și a comerțului online.

Printre recordurile înregistrate se numără secunda de aur 7:26:04 – 250 de produse vândute pe secundă, minutul de aur 7:25 – 7.500 de comenzi, vânzări de 100 milioane lei în 23 de minute și comenzi din peste 100 de țări.

Cel mai valoros produs vândut este BMW 840d xDrive Cabrio, 320 CP preț de vânzare 110.447 euro.

Cea mai complexa comandă include produse din 31 de categorii diferite

Cea mai mare comandă este în valoare de 82.350 lei și a fost efectuată din București

Număr produse vândute după 9 ore de la startul Black Friday: 49.000 de televizoare, peste 37.000 de smartphone-uri, peste 20.000 de laptopuri, peste 11.000 de frigidere, peste 81.000 electrocasnice mici, peste 48.000 articole fashion, peste 36.000 de jocuri și jucării, peste 32.000 de anvelope, 110.000 produse pentru casă și grădină, 590 de comenzi servicii medicale, 294 comenzi pentru bilete la evenimente, pachete turistice care însumează 2.833 nopți de cazare, 735 comenzi la carburant.

Black Friday este cel mai așteptat eveniment de cumpărături al anului, organizat pentru prima dată în România de eMAG și, de-a lungul unei singure zile, le oferă clienților acces la o gamă foarte variată de produse la prețuri.

Citește și