„Ne așteptăm ca anul acesta, de Black Friday, să avem peste 2,5 milioane de vizitatori și vânzări de 110 milioane de lei, totul într-un interval de 3 zile, atât în magazine cât și pe pagina web franco.ro. E un week-end pe care l-am pregătit timp de șase luni, eforturile și investițiile urmând să se revadă în aceste trei zile”, a spus Sîrbu.
În 2013, vânzările Flanco în perioada Black Friday au cumulat 72 milioane de lei, reducerile fiind disponibile numai în magazine.
„În acest an avem reduceri și pe pagina web. Anticipăm că flanco.ro va avea o pondere de 10% în totalul vânzărilor din intervalul 21-23 nooiembrie”, a spus Sârbu.
El a adăugat că startul campaniei de reduceri va avea loc vineri, la ora 06:00, în toate cele 87 de magazine, care vor avea program prelungit între 21 și 23 noiembrie.
„În toate cele 87 de magazine și pe flanco.ro vom acorda discounturi care ajung până la 80%, la peste 400.000 de produse în stoc. Totalul reducerilor care vor fi acordate în campania Black Friday depășește 50 milioane de lei. Cea mai mare reducere, de 50.000 de lei, va fi aplicată unui televizor care costă 149.999 lei”, a spus Sîrbu.
Șeful Flanco, numit la conducerea companiei în luna februarie, a spus că retailerul așteaptă Black Friday cu o suprafață de depozitare de trei ori mai mare decât în 2013, respectiv 15.000 de metri pătrați, și un timp de facturare optimizat în toate magazinele.
„Avem pregătiți peste 1.100 de consilieri de vânzări și cu 50% mai multe case de marcat față de 2013. De asemenea, prin intermediul celor trei curieri cu care vom colabora, vrem ca produsele să ajungă la clienți într-un interval de cel mult 72 de ore”, a spus reprezentantul companiei.
Flanco Retail operează business-ul fostei companii Flanco International și este unul dintre cei mai mari retaileri autohtoni de produse IT&C, electronice și electrocasnice, cu 87 de magazine în 52 de orașe.
Anul trecut, compania a avut vânzări de 137 de milioane de euro.
În primele nouă luni ale acestui an, compania a înregistrat vânzări de 480 de milioane de lei (107,9 milioane euro), în urcare cu 10% față de aceeași perioadă din 2013, segmentul telecom și televizoarele cu diagonală mare, dar și produsele de necesitate (electrocasnicele mari și mici) fiind motoarele de creștere.
Flanco Retail este controlat de omul de afaceri Iulian Stanciu.