Prima pagină » Economic » BRD finanțează cu 26 milioane euro dezvoltarea Ploiești Shopping City. Când este programată deschiderea centrului comercial

BRD finanțează cu 26 milioane euro dezvoltarea Ploiești Shopping City. Când este programată deschiderea centrului comercial

BRD finanțează cu 26 milioane euro dezvoltarea Ploiești Shopping City. Când este programată deschiderea centrului comercial
Carrefour Property România și fondul de investiții sud-african New Europe Property Investments (NEPI) au obținut o finanțare de la BRD în valoare de 26 milioane de euro pentru dezvoltarea Ploiești Shopping City, creditul acoperind 40% din valoarea proiectului.

Carrefour Property România și fondul de investiții sud-african New Europe Property Investments (NEPI) au obținut o finanțare de la BRD în valoare de 26  milioane de euro pentru dezvoltarea Ploiești Shopping City, creditul acoperind 40% din valoarea proiectului.

Ploiești Shopping City va avea o suprafață închiriabilă de 55.000 metri pătrați, incluzând un hipermarket Carrefour ca ancoră principală și peste 100 de magazine.

Investiția totală în proiect este de 65 milioane de euro, din care 60% este asigurată prin finanțare directă de către Carrefour Property și NEPI, în calitate de parteneri în acest proiect, și 40% este asigurată prin contractul de credit semnat cu BRD – Groupe Societe Generale, se arată într-un comunicat al Carrefour.

Deschiderea centrului comercial este programată pentru noiembrie 2012, iar lucrările au început în decembrie 2011.

New Europe Property Investments are ca țintă investiții în centre comerciale, clădiri de birouri și proprietăți industriale, în principal în România, unde grupul este activ încă de la înființare, anul 2007. Fondul este listat la Bursa de Valori București și deține active pe piața românească estimate la peste 400 milioane de euro.

Carreour operează în România 85 de magazine, din care 25 de hipermarket-uri, 56 de supermarket-uri și 8 magazine de proximitate, în franciză. Carrefour Property România, divizia imobiliară a grupului francez se ocupă cu dezvoltarea, îmbunătățirea și gestionarea proprietăților comerciale din Europa deținute de grup, care însumează mai mult de 4 milioane metri pătrați și peste 1.000 de unități, cu active imobiliare evaluate la 11 miliarde euro.

În România, activitatea Carrefour Property include 3 linii de business, respectiv activitatea de expansiune pentru toate formatele exploatate de Carrefour în România, activitatea de cumpărare, autorizare, dezvoltare și redezvoltare hipermarketuri și centre comerciale, precum și activitatea de property management, compania având în portofoliu administrarea a cinci centre comerciale în București, Ploiești și Brașov.

BRD – Groupe Société Générale este cea de-a doua bancă din România după totalul activelor și are cea de-a doua capitalizare la BVB.

Citește și