„Dacă ne uităm la toate cumpărăturile online – plătite, atât online, cât și cu numerar la livrare, atunci PayU estimează că valoarea totală a tranzacțiilor realizate în ziua de Black Friday a depășit 1 miliard de lei”, arată PayU România.
Printre principalele țări de unde s-a cumpărat în România se numără: Marea Britanie, Ungaria și Germania.
Top 3 tranzacții înregistrate în platforma PayU România, până la ora 18:30, au fost: 129.635 de lei – aur; 48.881 lei – echipamente și accesorii foto; 46.970 lei – IT&C, aceleași ca la ora 16:30. Țările din care au venit tranzacțiile au fost: România, Marea Britanie, Ungaria, Italia, Bulgaria.
Numărul de tranzacții online făcute prin intermediul acestui procesator de plăți a fost de 235.972, cu aproximativ 60% mai mult față de anul trecut.
Pentru plată, 70% din cumpărăturile online au fost plătite cu un singur click, iar 37% din totalul plăților online au fost realizate cu un card în rate fără dobândă.
„Totalul volumelor achitate online până la ora 16:30 a depășit rezultate din întreagă zi de Black Friday 2017″, au mai precizat reprezentanții PayU România.
„Categoriile preferate de produse se mențin: topul cumpărăturilor online este dominat de produsele IT&C, urmate de fashion (îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii); turismul câștigă și el din ce în ce mai mult teren”, au mai precizat reprezentanții PayU România.
Vineri, 16 noiembrie, până la ora 18:30, PayU România a consemnat volume tranzacționate de 136 de milioane de lei, cu 39% mai mult față de anul trecut, iar numărul de tranzacții a fost de 202.175, cu 56% mai mult față de anul trecut.
Pe categorii produse, cele mai multe cumpărături au fost făcute din: IT&C, bijuterii, fashion, turism și asigurări, rămânând neschimbate față de ora precedentă.
Astfel, valoarea medie a unui coș de cumpărături era, la ora 18:30, de: 673 de lei, cu 11% mai mic față de anul trecut. În plus, 30% din cumpărăturile online au fost plătite cu un singur click, iar 24% din totalul plăților online au fost realizate cu un card în rate fără dobândă.
Cea mai mare tranzacție online a fost înregistrată până la 11:30, fiind în valoare de 129.35 de lei, cu care a fost achiziționat aur, au mai subliniat reprezentanții PayU România.
Până la ora 16:30, volume tranzacționate prin intermediul procesatorului de plăți a fost de 127,6 milioane de lei, cu 40% mai mult față de anul trecut, iar numărul de tranzacții de 184.460, cu 56% mai mult față de anul trecut. Astfel, valoarea medie a unui coș de cumpărături a fost de 692 lei, cu 10% mai mic față de anul trecut. „
„Conform datelor F64, evoluția vânzărilor este conform așteptărilor. La ora 16:15 au fost înregistrate comenzi în valoare de aproximativ 1.150.000 euro, cifre comparabile cu cele înregistrate în anul 2017. Cele mai mari creșteri au fost înregistrate de categoriile: action camera (95,7%), accesorii foto (52%) și parate mirrorless (30%), în timp ce aparatele compacte și camerele video au înregistrat scăderi de 29%, respective 20,5%. 33% din totalul comanzilor au fost achitate cu cardul”, au mai menționat reprezentanții PayU România.
În plus, până la 13:30, PayU România înregistrase volume tranzacționate de 115,2 milioane de lei, cu 39% mai mult față de anul trecut, iar număr de tranzacții era cu 51% mai mare față de anului trecut, la 157.932, astfel că valoarea medie a unui coș de cumpărături s-a redus cu 8%, la 728 de lei. În plus, 28% din cumpărăturile online au fost plătite cu un singur click, iar 26% din totalul plăților online au fost realizate cu un card în rate fără dobândă.
„Black Friday rămâne unul dintre cele mai solicitate momente de achiziție ale anului. Spre deosebire de primii ani în care campaniile de tip Black Friday au intrat în România, acum consumatorii nu îl mai percep ca pe un >, ci pe un context recurent de cumpărături la cele mai bune prețuri. De aici observăm și un comportament mult mai echilibrat al consumatorilor, care urmăresc din timp produsele care îi interesează, sunt atenți la campaniile anunțate de retailerii de interes pentru ei și sunt, în ansamblu, mult mai siguri pe achizițiile din perioada campaniei”, a declarat Iulian Vegheș, vicepreședintele de Marketing al Vivre.
Volumele tranzacționate până la 7:55 au fost de 42 de milioane, cu 35% mai mult față de anul trecut, iar numărul de tranzacții a crescut cu 56% față de anul trecut, ajungând la aproximativ 50.000. Valoarea medie a unui coș de cumpărături a fost de 838 de lei. În primele șapte ore, aceste volume au fost de aproximativ patru milioane de lei, la un număr de tranzacții de aproximativ 10.000, astfel că valoarea medie a unui coș de cumpărături a fost de 377 de lei.
În topul tranzacții înregistrate în platforma PayU România, în 5 minute au fost realizate 5.400 de tranzacții.