Materialul de copertă pe care noul Business Magazin îl propune cititorilor de luni, 21 ianuarie, cu titlul „Noua epocă a creativității – revoluția imprimantelor 3D”, este dedicat tehnologiei de imprimare tridimensională 3D, folosită la nivel industrial și care intră acum și în casele oamenilor, informează Mediafax.
„Tehnologia de tipărire 3D apare în lista tehnologiilor emergente, alături de chirurgia robotică, transplantul de creier uman, inteligența artificială, arma cu plasmă sau automobilul capabil să zboare și să se conducă singur. Puține au depășit însă stadiul de teorie sau de cercetare și s-au concretizat în experimente și chiar mai puține, printre care și tehnologia despre care se vorbește în acest articol, pot fi întâlnite în prezent în viața reală. Imprimarea de obiecte în format tridimensional poate însemna o adevărată revoluție la nivel de inovație și poate schimba cu totul regulile capitalismului”, scrie Businesss Magazin.
FOTO: Business Magazin
Potrivit revistei, posibilitățile sunt, cel puțin teoretic, nelimitate, nu numai că pot fi tipărite cu o imprimantă 3D obiecte dintre cele mai variate, de la componente pentru avioane, automobile sau dispozitive electronice și până la căni sau obiecte decorative, dar tehnologia este regăsită inclusiv în medicină, unde se experimentează în prezent tipărirea de țesut moale și, într-un viitor nu foarte îndepărtat, chiar și de organe.
În ceea ce privește noua epocă a creativității, Claudiu Rădoi, reprezentant Z Spot Media, afirmă că suntem cu câțiva ani în urmă față de SUA sau de occident, mulți interesandu-se despre imprimantele 3D, dar la final numărul celor care ajung să iși cumpere fiind mic. Prin urmare, o nouă revoluție industrială este la un pas de realitate și are toate șansele să atragă după sine și o revoluție a inovației, materialul integral despre această tehnologie putând fi citit în revista Business Magazin, disponiblă doar în rețelele Inmedio și Relay.
În noul număr al revistei cititorii vor afla și ce anume va domina situația finanțelor și a necesarului de finanțare în 2013-2014, ce țări sunt pe cale să încheie noi acorduri cu FMI, cum evoluează prețul petrolului și al gazelor și ce profituri au avut marile bănci ale lumii. Tot in paginile revistei, Carlos Tavares, directorul operațional al grupului Renault, descrie evoluția producției și a exporturilor Dacia din ultimii 7 ani și ce anume menține producția la capacitatea maximă. Ronald Binkofski, cel care a deținut în ultimii doi ani frâiele Microsoft Romania, dezvăluie cum va răspunde propunerii privind noua poziție care i-a fost propusă, și anume cea de director general al filialei din Polonia, iar omul de afaceri Cristian Pandel, proprietarul agenției de turism Christian Tour, o prezență insolită printre proprietarii de agenții de tursim, numește atât modelele sale de business, cât și detalii despre evoluția companiei pe care o conduce, el susținând că mai are multe de învățat în domeniu, chiar și de la cei de vârsta lui.
Din numărul lansat pe piață în 21 ianuarie cititorii pot afla cum a evoluat industria auto la nivel global, iar la secțiunea Reportaj sunt ilustrate ultimele noutăți în domeniul turismului românesc și ce stațiune se preconizează că va deveni noul St.Moritz de România. Secțiunea Lifestyle i-a fost dedicată directorului general pentru România și Europa de sud-est al producătorului francez de semințe pentru agricultură Caussade Semences Ștefan Gheorghiță și modului în care acesta iși petrece sfârșitul de săptămână, dezvoltând un nou proiect antreprenorial, care îl transformă din executiv de corporație în fermier. Tot aici, povestea unuia dintre activiștii de frunte pentru libertatea informațiilor, programatorul care la vârsta de 26 de ani și-a luat viața, Aaron Swartz.
În plus față de temele precizate revista are o serie de subiecte de actualitate, analize și comentarii, grupate în secțiunile: Comerț – Centrul Capitalei, un film fără actori principali în distribuție; Gourmet – Stelele Michelin lipsesc din peisajul culinar românesc.