Prima pagină » Economic » Business » Acţiunile UiPath scad după publicarea primelor rezultate trimestriale de la listarea companiei pe bursa din New York

Acţiunile UiPath scad după publicarea primelor rezultate trimestriale de la listarea companiei pe bursa din New York

Acţiunile UiPath scad după publicarea primelor rezultate trimestriale de la listarea companiei pe bursa din New York

UiPath, cel mai valoros startup din IT pornit din România, a raportat marţi rezultate peste aşteptări pentru primul trimestru din 2021, primele după listarea la bursa din New York. Cu toate acestea, acţiunile companiei înregistrau o scădere de 8% după închiderea şedinţei de tranzacţionare, iar MarketWatch notează că declinul a atins şi pragul de minus 12% pentru scurt timp.

Startup-ul UiPath cu origini românești, listat la bursa din New York, furnizor de software de automatizare a activităților, a anunțat venituri cu 65% mai mari în primul trimestru al anului, la 186,2 milioane dolari, și venituri anuale recurente (ARR) de 653 mil. dolari, în creștere cu 64%.

UiPath a ajuns la 8.500 de clienți din întreaga lume

Compania a ajuns la 8.500 de clienți din întreaga lume, dintre care mai mult de 100 au venituri peste un milion de dolari.

„Am avut un început de an extraordinar de puternic, veniturile anuale recurente (ARR) înregistrând o creştere de 64% de la an la an, până la 653 mil. dolari, o dovadă a poziţiei noastre de lider în piaţa roboţilor software care automatizează sarcinile din companii”, a declarat Daniel Dines, CEO şi cofondator al UiPath.

Furnizorul de roboţi software a raportat pierderi de 239,7 mil. dolari, adică 1,11 dolari per acţiune, în comparaţie cu pierderi de 52,8 mil. dolari, adică 33 de cenţi per acţiune, în aceeaşi perioadă a anului trecut.

UiPath este primul unicorn românesc, care a intrat în Liga I a companiilor globale de software după ce a reuşit să atragă de la investitori 1,34 miliarde de dolari cu ocazia Ofertei sale Publice Iniţiale (IPO) derulată la Bursa de la New York.

Ashim Gupta, director financiar UiPath, spune că firma a avut o creștere rapidă și acum are peste 8.500 de clienți în întreaga lume, inclusiv 1.105 clienți cu ARR de 100.000 dolari sau mai mult și 104 clienți cu ARR de 1 milion de dolari sau mai mult.

ARR este un indicator care folosit de furnizorii de SaaS – software as a service – care reprezintă veniturile la care se așteaptă companiile din subscripții.

UiPath și-a finalizat oferta publică inițială (IPO), fiind listată la NYSE sub simbolul „PATH”.

Gilda Popa este licențiată în Drept și a urmat un master de psihologie organizațională la Facultatea de Psihologie - Universitatea București. A intrat în presă accidental, după ce a câștigat ... vezi toate articolele