Ziora, platformă online pentru administrarea afacerii şi managementul programărilor, care vizează o cotă de piață de 10% pe segmentul saloanelor de înfrumuseţare din România, se listează marţi, 2 februarie, pe SeedBlink. Runda de finanţare este de 140 000 de euro, pentru care compania cedează 10% din capital, potrivit unui comunicat al companiei.
Managementul Ziora estimează că se vor crea peste 250.000 de programări prin aplicaţie anul acesta şi că până la finalul anului viitor, compania va ajunge la o cifră de afaceri de un milion de euro în România şi la 15.000 de clienţi. Totodată, aplicaţia va intra şi pe pieţele din Ungaria şi Franţa.
Pentru anul în curs, compania vizează atragerea a 10% din piaţa naţională de beauty şi scalarea în două domenii noi – sănătate şi auto. Listarea pe SeedBlink, cea mai mare platformă de equity crowdfunding din Europa de Sud-Est, este o etapă importantă din evoluția companiei, spun fondatorii.
“Listarea pe SeedBlink înseamnă un pas prin care trecem de la zona de dezvoltare tehnică la cea de business. Este o ocazie prin care vrem să atingem o cotă de piaţă de 10% pe segmentul saloanelor de înfrumuseţare din România şi să ne extindem în alte pieţe din Europa”, spune Marius Chiriţă, cofondator al Ziora Business IT, compania care a dezvoltat aplicaţia Ziora.
În prezent, compania poartă discuţii cu un fond de investiţii care analizează posibilitatea de a se alătura businessului pentru a accelera externalizarea.
Soluţia Ziora permite companiilor din domeniul saloanelor de înfrumusețare, greu încercate de criza declanșată de pandemie, să îşi eficientizeze operaţiunile şi să fie mai bine pregătite pentru transformarea digitală de care au parte toate sectoarele economice, spune și Andrei Dudoiu, cofondator şi CEO SeedBlink.
Fondatorii Ziora vor să creeze o comunitate de antreprenori şi absolvenţi ai cursurilor de profil care să îşi gestioneze afacerile în mod digitalizat si un market place pentru distribuitorii şi prestatorii de servicii. Comunitatea Ziora le va facilita accesul la distribuitori, formatori, prestatori de servicii, parteneri şi clienţi – conexiuni necesare pentru ca afacerile lor să aibă succes, adaugă Marius Chiriţă.
Ziora este un software dedicat administrării afacerilor care necesită programări şi este folosit, mai ales, de către saloane de înfrumuseţare, wellness & spa, cluburi sportive, cabinete medicale, stomatologice sau de psihoterapie, firme de avocatură şi service-uri auto. Aplicaţia a fost dezvoltată de către Marius Chiriţă, Irinel Bîrsan şi Cătălin Bălinişteanu. În 2020, s-au alăturat companiei şi Silviu Chiriţă, senior financial analist cu experienţă în asset management, advisory şi private equity şi Lucian Rotar, prin S.C. Nexia Consulting S.R.L., antreprenor în serie şi investitor din comunitatea TechAngels, cu peste 20 de ani de experienţă în domeniul IT&C, atât în ţară cât şi în străinătate.
SeedBlink este cea mai mare platformă de equity crowdfunding din Europa de Sud-Est, atât din punctul de vedere al sumelor tranzacționate cât și al numărului de investitori, oferind celor interesați o metodă simplă de a investi în startup-uri inovatoare. Candidații preferați listați pe SeedBlink sunt startup-urile inovatoare cu tracțiune dovedită, cu un MVP deja testat, etice și având un model de afaceri clar, articulat, cu potențial de dezvoltare atât pe piața locală cât și pe piețele internaționale. Misiunea SeedBlink este să democratizeze investițiile în startup-uri și să dezvolte mediul antreprenorial inovator din regiune.