12.000 mp, cât două terenuri de fotbal și mai bine, măsoară doar una dintre cele două hale de producție pe care le are Bilka la Brașov, lângă fosta platformă Tractorul, unde se construiește acum centrul comercial Coresi. În total, antreprenorul Horațiu Țepeș are 45.000 mp de teren, pe care sunt așezate două hale de producție, de unde ies câteva tipuri de învelitori metalice pentru acoperișuri, scrie Business Magazin.
Cota de piață pe acest segment, în care a ajuns lider de doi ani, se va apropia anul acesta, conform estimărilor companiei, de 30%; două treimi din cifra de afaceri se datorează produselor proprii, iar diferența este realizată din vânzarea de produse complementare. A doua hală, cumpărată anul acesta, este în acest moment în curs de amenajare și va găzdui de anul viitor trei linii noi de producție, pentru creșterea felurilor de țiglă fabricate de Bilka. Despre alegerea numelui firmei, antreprenorul brașovean spune că știa că trebuie să aleagă un cuvânt scurt, memorabil, de impact, care să aibă puterea să reprezinte compania pe plan național și internațional. „Întâmplarea a făcut ca în perioada în care căutam un nume să-mi arunc ochii pe o hartă, pe care am văzut numele Bilka, un sat bulgăresc care am aflat că la recensământul din 2011 avea 602 locuitori.”
Citește mai multe în Business Magazin