Prima pagină » Black Friday » Care au fost cele mai cumpărate produse de Black Friday

Care au fost cele mai cumpărate produse de Black Friday

Care au fost cele mai cumpărate produse de Black Friday
Un studiu realizat Daedalus Millward Brown.

Peste 44% din cumpărăturile realizate în perioada campaniei Black Friday au vizat produsele electrocasnice, fiind urmate de cele din segmentul IT&C – 30% și electronice – 24,3%, potrivit datelor unui studiu realizat Daedalus Millward Brown.

„Cei mai mulți români s-au folosit de reducerile de Black Friday pentru a-și completa sau înlocui produsele electrocasnice din gospodărie: 44,4% din cumpărăturile de Black Friday au reprezentat produse din această categorie. Pe locul doi și trei în preferințele românilor s-au plasat tot produse din electroIT: segmentul IT&C (în care au fost incluse laptopurile, telefoanele sau tabletele) a reprezentat 30% din achiziții, în timp ce electronicele (televizoare, aparatură foto-video etc.) au reprezentat alte 24,3% dintre cumpărături”, se arată într-un comunicat al Daedalus Millward Brown.

În perioada campaniei de reduceri Black Friday, desfășurată între 23 și 25 noiembrie, românii au optat și pentru alte categorii de produse – segmentele fashion, cosmetic sau food au atras 23,2% dintre cumpărături.
Jucăriile au reprezentat 2,4% din achiziții, în timp ce doar 2% dintre români au optat pentru produsele de bricolaj.

Conform studiului, 38,1% dintre cei intervievați au ales să cumpere online în perioada campaniei Black Friday.
„Dintre cei care au auzit despre Black Friday, 11,1% au spus ca au cumpărat ceva de la retailerii care au avut promoții în intervalul 23-25 noiembrie”, se mai spune în comunicat.

Rezultatele studiului indică o creștere accelerată a procentului românilor familiarizați cu acest eveniment, care, în mai puțin de 20 zile, a urcat de de la 27,2% la 69,8%.

Primele cinci magazine din care românii au ales să cumpere online au fost eMAG.ro – 21,1%, Flanco – 18,4%, Altex+Mediagalaxy – 12,3%, Domo – 9,4% și Carrefour – 8,6%.

Studiul a fost realizat în intervalul 4-6 decembrie, pe un eșantion reprezentativ de 2.000 de respondenți din mediul urban și rural, cu vârste cuprinse între 18 și 50 de ani. Eroarea de eșantionare a studiului este de +/- 2,2%.

Parte a grupului Daedalus, Daedalus Millward Brown este o societate de cercetare de marketing.
 

Citește și