Care au fost sursele de inspirație pentru brandurile Angst, CrisTim și Fox
Industria cărnii, un business evaluat la 800 mil. euro – 1 mld. euro, rămâne în continuare o piață unde afacerile puse pe picioare de antreprenori români la începutul anilor ’90 conÂtinuă să facă jocurile. Odată cu unitățile de proÂcesare antreprenorii care au mizat pe industria cărnii au ridicat treptat și unele dintre cele mai cunoscute branduri românești, potrivit Ziarul Financiar.
Antreprenori precum Radu Timiș, Sorin Minea sau Ioan Popa au reușit, după investiții de milioane de euro, ca nume precum CrisTim, Angst sau Transavia să fie devină prezențe notorii pe rafturile maÂgaÂzinelor. Care este însă istoria din spatele unora dintre cele mai cunoscute branduri din acest business?
„Brandul este important pentru notoÂrietate și pentru imagine. Acum în condițiile în care piața se duce în jos iar decizia de cumpărare este făcută mai ales pe baza prețurilor brandurile nu mai au o greutate atât de mare. Brandul va face însă diferență după ieșirea din criză”, a explicat Radu Timiș, președintele grupului CrisTim.
El și-a construit afacerea încă de la înceÂput în jurul brandului CrisTim, un nume comÂpus din abrevierea numelui său și al soției sale, Cristina. Familia Timiș a ajuns să își deÂnuÂmească compania astfel la sugestia unui prieÂten de profesie astrolog. De altfel, și alte companii ale familiei Timiș au priÂmit nume cu semniÂficaÂție, Recunoștința și Bucuria. (Gabriel Razi)
Citește articolul integral în Ziarul Financiar.