Carrefour a lansat oficial, joi, magazinul online, după trei luni de la debutul proiectului-pilot, și vrea ca până la sfârșitul anului să dezvolte o variantă pentru smartphone.
Serviciul este disponibil pentru București și localitățile limitrofe, cu livrarea la domiciliu, putând fi comandate peste 10.000 de produse.
„În topul celor mai vândute produse sunt apa, fructele, bananele în special, legumele și detergenții. În topul livrărilor, sectorul 1 este primul, urmat de sectorul 3, 4, 5, iar dintre localități Otopeni, Voluntari, Tunari, Popești Leordeni. 45% dintre clienti au cumparat cel putin de două ori”, a declarat Radu Butufei, director E-Commerce al Carrefour România.
Comanda minimă pentru livrarea la domiciliu este de 150 lei, iar taxa de transport este de 15 lei indiferent de adresa de livrare.
Dintre retaileri, rețeaua cash&carry Metro deține un magazin online de birotică, papeÂtărie, elecÂtronice, electrocasnice, IT, cuÂrățenie și protocol, care se adresează persoanelor juridice, iar Cora urmează să lanseze coradrive.ro, prin care clientul face cumpărăturile online și le ridică apoi din magazin.