Prima pagină » Economic » Carrefour introduce plata cash pentru cumpărăturile de la magazinul online. Care este coșul mediu

Carrefour introduce plata cash pentru cumpărăturile de la magazinul online. Care este coșul mediu

Carrefour introduce plata cash pentru cumpărăturile de la magazinul online. Care este coșul mediu
Românii care cumpără produse prin platforma www.Carrefour-Online.ro vor putea achita produsele atât la livrare, prin plata cash (ramburs), cât și online, prin cardul bancar, iar în perioada 7 - 10 iunie, livrarea va fi gratuită la domiciliu sau la birou indiferent de cantitatea comandată. Proiectul face parte din campania e-Românește.

Un studiu realizat pe un eșantion de aproximativ 700 de persoane din mediul urban arată că peste 60% din persoanele cu vârsta cuprinsă între 18 și 55 de ani declară că cel mai des utilizat serviciu de plată este cel cash (prin ramburs).

Serviciul oferit de Carrefour este disponibil pentru București și localitățile limitrofe, putând fi comandate peste 15.000 de produse din categorii precum cele alimentare și de larg consum, electrocasnice și IT&C. Clienții pot alege ziua și intervalul orar pentru livrarea produselor. 

La lansarea magazinului online, în iulie anul trecut, compania a precizat că taxa de transport este de 15 lei indiferent de adresa de livrare, iar comanda minimă pentru livrarea la domiciliu este de 150 lei.

Bonul mediu de cumpărături online, de patru ori mai mare decât în magazin

Reprezentanții Carrefour estimează că numărul mediu de produse per comandă, care este în prezent în jur de 50, să crească odată cu deschiderea noii opțiuni de plată, introduse la sfârșitul lunii mai, și anume plata cash la livrare.

Bonul mediu pentru cumpărăturile de la magazinul online Carrefour este de aproximativ patru ori mai mare decât în magazin. În ceea ce privește topul vânzărilor, acesta este dominat de produse cu masă și volum mari, ca de exemplu apă, precum și de produse proaspete, legume și fructe, după cum a precizat pentru gândul Andreea Mihai, director marketing la Carrefour România.

Cât privește profilul cumpărătorului online, acesta este este cel al persoanei care preferă să economisească timp, să nu care greutăți mari, dar să beneficieze de aceleași prețuri și oferta variată de produse.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Solstițiul de iarnă 2025. Ce se întâmplă în cea mai scurtă zi a anului
Digi24
„Macron l-a trădat pe Merz și știe că va trebui să plătească”. Cum s-au inversat rolurile Franței și Germaniei în Uniunea Europeană
Cancan.ro
Marele absent de la înmormântare! Puțini se așteptau ca el să lipsească. În cea mai grea zi din viața ei, Mihaela Rădulescu a mai primit o lovitură dură de la viață
Prosport.ro
Mădălina Ghenea, apariție de neratat. Imaginile care le-au tăiat respirația italienilor
Adevarul
Imagini virale dintr-un avion aproape gol. Doar șapte români au zburat spre Londra
Mediafax
Romanul din 1987 care a devenit bestseller peste noapte. A stârnit o adevărată revoltă!
Click
Ce spun psihologii despre oamenii care păstrează pungile, borcanele goale, hârtia de ambalaj „pentru orice eventualitate”
Cancan.ro
Pe ce dată trebuie să plătești factura la Digi RCS-RDS, pentru a primit 10% înapoi. Este valabil pentru toți abonații din România
Ce se întâmplă doctore
Cum arată Narcisa Suciu la mai bine de 15 ani de când a plecat în Finlanda. De ce s-a reîntors în țară? E de nerecunoscut
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Mașini premium SH cu probleme. Expert: „Check engine aprins, beculețe care clipocesc...”
Descopera.ro
Puțini îi știu numele, dar invenția ei a schimbat viața a milioane de femei
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. – Ce te doare, Bulă? – Mă doare buzunarul, dom doctor …
Descopera.ro
Cum și-a salvat Pământul apa de la distrugere totală în urmă cu 4,6 miliarde de ani