Un studiu realizat pe un eșantion de aproximativ 700 de persoane din mediul urban arată că peste 60% din persoanele cu vârsta cuprinsă între 18 și 55 de ani declară că cel mai des utilizat serviciu de plată este cel cash (prin ramburs).
Serviciul oferit de Carrefour este disponibil pentru București și localitățile limitrofe, putând fi comandate peste 15.000 de produse din categorii precum cele alimentare și de larg consum, electrocasnice și IT&C. Clienții pot alege ziua și intervalul orar pentru livrarea produselor.
La lansarea magazinului online, în iulie anul trecut, compania a precizat că taxa de transport este de 15 lei indiferent de adresa de livrare, iar comanda minimă pentru livrarea la domiciliu este de 150 lei.
Bonul mediu de cumpărături online, de patru ori mai mare decât în magazin
Reprezentanții Carrefour estimează că numărul mediu de produse per comandă, care este în prezent în jur de 50, să crească odată cu deschiderea noii opțiuni de plată, introduse la sfârșitul lunii mai, și anume plata cash la livrare.
Bonul mediu pentru cumpărăturile de la magazinul online Carrefour este de aproximativ patru ori mai mare decât în magazin. În ceea ce privește topul vânzărilor, acesta este dominat de produse cu masă și volum mari, ca de exemplu apă, precum și de produse proaspete, legume și fructe, după cum a precizat pentru gândul Andreea Mihai, director marketing la Carrefour România.
Cât privește profilul cumpărătorului online, acesta este este cel al persoanei care preferă să economisească timp, să nu care greutăți mari, dar să beneficieze de aceleași prețuri și oferta variată de produse.