Prima pagină » Economic » Carrefour, program special lansat pentru clienții din România

Carrefour, program special lansat pentru clienții din România

Carrefour, program special lansat pentru clienții din România
Mai multe pe gandul.info

Filiera Calității Carne de Mânzat asigură controlul calității produselor oferite, prin monitorizarea și verificarea continuă a standardelor de calitate setate împreună cu partenerii de către o echipă de experți. Produsele sunt disponibile în toate hipermarketurile Carrefour din București, dar și la comandă, pe platforma Bringo.

„Produsele comercializate sub umbrela Filierei Calității Carne de Mânzat provin de la două ferme de carne din județele Argeș și Brașov, rasa Charolaise, animale care cresc liber pe pășuni de munte, hrănite 100% natural cu iarbă proaspătă, fân și cereale, oferindu-i astfel cărnii un gust savuros”, au precizat reprezentanții Carrefour, la evenimentul de lansare a parteneriatului.

Carnea este tranșată și ambalată într-un abator specializat aflat în Râmnicu Vâlcea, iar produsele astfel obținute sunt livrate, pentru început, doar către hipermarketurile Carrefour din București. De asemenea, clienții vor putea găsi produsele din Filiera Calității Carne de Mânzat și pe platforma Bringo începând cu această lună.

„Pe segmentul carne regăsim carne de pasăre 100% românească, carne de vită în proporție de 90% din producție locală și aproximativ 60% carne de porc de la fermele din România. Prin lansarea celei de-a 4-a Filiere a Calității pentru carnea de mânzat, Carrefour își continuă angajamentul de a oferi clienților produse românești, având garanția calității prin monitorizarea atentă și verificarea continuă a standardelor agreate cu partenerii”, a declarat Florin Căpățână, director pentru dezvoltare durabilă și relații instituționale Carrefour.

„Filiera Calității Carrefour oferă micilor producători locali o serie de avantaje ca eliminarea problemelor de desfacere, previzionarea clară a vânzărilor, siguranța prețurilor negociate, stabilitatea parteneriatului și susținerea logistică”, au mai spus reprezentanții Carrefour.

În România, grupul Carrefour deține 318 magazine, hipermarketuri și supermarketuri, și magazinul de comerț online carrefour-online.ro. Iar prin platforma Bringo, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din Iași, Cluj, Constanța și București posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute. În 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști.

Autor

Citește și