Carrefour va lansa în România un nou tip de magazine, cu prețuri mici
„Supeco este un nou format de magazin care își propune să ofere consumatorilor prețuri mici, cu focus pe categoria de produse proaspete și de larg consum, având o suprafață de vânzare cuprinsă între 1.500 și 2.000 metri pătrați”, se arată în anunțul de angajare.
Conceptul a fost lansat anul trecut în Spania, Carrefour operând patru astfel de magazine, care comercializează produse atât en gros, cât și cu amănuntul.
Carrefour România deține o rețea de 166 magazine dintre care 25 hipermarket-uri Carrefour, 79 supermarket-uri Market, 61 magazine de proximitate Express și un magazin online.
Vânzările companiei au revenit anul trecut la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro, înregistrând o creștere cu 2% față de 2012.
În 2008, ultimul an de boom al economiei românești, Carrefour România înregistra o creștere cu 37% a vânzărilor, la 1 miliard de euro, de la 728 milioane euro în 2007. Ulterior, compania a avut doi de scăderi, cu un minim de 930 milioane euro în 2010, după care vânzările au revenit pe creștere ușoară, până la 955 milioane euro în 2011 și 986 milioane euro în 2012, potrivit datelor prezentate anterior de retailer. Vânzările sunt raportate fără TVA.
Retailerul este parte a grupului francez Carrefour, care deține peste 9.900 de magazine în 33 de țări.