O persoană care lucrează ca operator call center pentru RCS-RDS, unul dintre cei mai mari furnizori locali de servicii de comunicații, câștigă lunar un salariu net de 2.100 de lei. În cazul în care angajatul se ocupă de clienții business ai companiei, câștigul lui crește până la 2.300 de lei, potrivit informațiilor obținute de gândul din partea surselor din piață.
Operatorii nu primesc tichete de masă, doar prime de Crăciun care pot varia între 800 de lei și 1.000 de lei. Programul lor de lucru cuprinde lunar două săptămâni cu 35 de ore de muncă și două săptămâni cu 42 de ore de muncă.
Cei care coordonează activitatea operatorilor obțin un salariu net lunar cu circa 400 de lei mai mare, iar angajații care lucrează pe zona de suport tehnic pentru telefonia mobilă obțin un salariu net cuprins între 2.100 de lei și 3.000 de lei, în funcție de negocierile care au loc în timpul procesului de recrutare.
Primele de Crăciun pentru persoanele care lucrează pe aceste posturi sunt de 1.100 de lei.
Anul trecut, pentru RCS-RDS lucrau 8.845 angajați, potrivit datelor Ministerului Finanțelor Publice. Compania a înregistrat în aceeași perioadă o cifră de afaceri netă de aproximativ 2 miliarde de lei și un profit net de 88,1 milioane de lei.