Prima pagină » Economic » Cât câștigă un vânzător la H&M. PLUS: Șapte întrebări de la interviul de angajare

Cât câștigă un vânzător la H&M. PLUS: Șapte întrebări de la interviul de angajare

Angajații magazinelor H&M din România câștigă salarii curpinse între 700 de lei și 1.200 de lei, în funcție de programul de lucru pe care îl au. Una dintre întrebările de la interviul de angajare este: ce faci dacă îți prinzi colega de muncă furând din magazin?

Angajații care lucrează în magazinele H&M, cel mai puternic brand de modă din România după cifra de afaceri din 2013, câștigă lunar salarii de până la 1.200 de lei, în funcție de programul de lucru pe care îl au.

Un asistent de vânzări care lucrează 4 ore pe zi primește la final de lună 700 de lei, în timp ce o persoană care lucrează 6 ore pe zi are un câștig de 1.000 de lei. Asistenții de vânzări care lucrează cu normă întregă, 8 ore pe zi, primesc lunar un salariu de 1.200 de lei. Angajații lucrează și în weekend, iar pe lângă salarii primesc și bonuri de masă, potrivit datelor obținute de gândul de la surse din piața de retail.

Cei care au o astfel de funcție trebuie să îi ajute pe clienții care ajung în reprezentanțele H&M și să aranjeze hainele pe rafturi.

În prezent, H&M caută asistenți de vânzări, part time, pentru magazinele din Botoșani, Suceava, Sibiu, Galați, Constanța, Râmnicu Vâlcea, Iași, Târgu Jiu, Piatra Neamț, Oradea, Bacău, Baia Mare, Târgu Mureș, București și Ploiești, potrivit site-ului oficial al companiei.

Șapte întrebări de la interviul de angajare de la H&M

Cei care vor să se angajeze ca asistenți de vânzări în magazinele suedezilor trebuie să știe că interviul nu este tocmai o formalitate.

Ei trebuie să răspundă la o serie de întrebări legate de experiența lor în domeniu și de studiile pe care le au. Candidaților li se pun și întrebări care au ca scop descoperirea modului în care aceștia se pot descurca în situații dificile, conform informațiilor obținute de gândul.

Găsiți, mai jos, șapte întrebările puse candidaților care s-au prezentat la interviul de angajare pentru funcția de asistent de vânzări la H&M:

1. Ce fel de persoană ești?

2. Ce calități ai?

3. Ce faci în timpul liber?

4. De ce crezi că ai fi potrivit pentru compania noastră?

5. Ce poți să aduci în plus față de o altă persoană?

6. Ești prieten foarte bun cu o colegă de muncă și vezi că ea fură ceva. Ce faci?

7. Ce faci în situația în care ai de-a face cu un client nervos care vorbește urât? Cum procedezi?

După interviu, noii angajați primesc un mentor care îi învață ce trebuie să facă zi de zi în magazin.

FOTO: Octav Ganea/Mediafax Foto

Ce calități trebuie să aibă un asistent de vânzări

O persoană care vrea să lucreze pe postul de asistent de vânzări într-unul dintre magazinele celui mai puternic brand de modă din România trebuie să aibă o experiență în domeniul serviciului clienți de minimum un an, de preferat în industria de retail, potrivit ofertelor de muncă postate pe site-ul companiei.

Candidații care vor să aplice pentru un astfel de loc de muncă trebuie să aibă și:

– abilitatea de a recunoște și de a efectua oportunități de vânzare,

– abilitatea și dorința de a manipula o casă cu bani,

– abilități de comunicare și de organizare,

– abilitatea de a îndeplini mai multe sarcini într-un mediu rapid,

– abilitatea de a lua inițiativă pentru a termina sarcinile și pentru a rezolva problemele,

– abilitatea de a respecta termenii limită,

– abilitatea de a gestiona timpul și de o prioritiza activitățile,

– disponibilitatea de a lucra în weekend.

H&M, afaceri de 381,5 milioane de lei în 2013

Suedezii de la H&M au încheiat anul trecut cu afaceri de 381,5 milioane de lei și i-au depășit în top pe spaniolii de la Zara adjudecându-și titlul de cel mai puternic brand de modă din țara noastră.

Tot anul trecut, retailerul de modă a înregistrat un profit net de 23,6 milioane de lei și a avut 526 de angajți, conform datelor Ministerului Finanțelor Publice.
 
Primul magazin H&M s-a fost deschis în România în anul 2011 și a fost amplasat în mall-ul Afi Palace Cotroceni. La finalul lui 2013, în România existau deja 30 de magazine ale brandului suedez.
 
Lucrați în retail? Povestiți-ne experiența dumneavoastră printr-un e-mail trimis pe adresa [email protected] sau pe pagina de Facebook Gândul Financiar.

Citește și