Prima pagină » Economic » Cât cheltuiește o companie pentru fiecare angajat nou pe care îl ia „de la zero”

Cât cheltuiește o companie pentru fiecare angajat nou pe care îl ia „de la zero”

Cât cheltuiește o companie pentru fiecare angajat nou pe care îl ia
O companie cheltuiește, în medie, 8.500 de euro cu un angajat din momentul identificării unei nevoi de resursă umană până în momentul în care angajatul împlinește 12 luni în cadrul companiei, arată un studiu realizat de Creative Minds Hub din Timișoara, prima organizație de acest tip din țară care aduce la aceeași masă profesori, studenți și angajatori în cadrul unor proiecte educaționale.

Cercetarea a fost efectuată în luna iunie de către studenții hubului timișorean în colaborare cu peste 30 de companii care activează în nouă sectoare de activitate (automotive, IT&C, financiar-bancar, retail, farma, distribuție și logistică, petrol și gaze, asigurări și turism).

„Am realizat acest studiu pentru a evidenția clar că proiectele pe care le facem în cadrul hub-ului nu sunt doar de tip CSR (corporate social responsibility – n.red.), ci aduc o valoare completă pentru companii. Dacă nu făceam această cercetare, ne era greu să mergem către companii să le convingem să ne fie partenere în cadrul proiectelor din hub”, a explicat Remus Radvan, fondator al Creative Minds Hub și student la masteratul de sisteme informaționale pentru afaceri al Facultății de Economie și de Administrare a Afacerilor (FEAA) din cadrul Universității de Vest din Timișoara.

Citește articolul integral în Ziarul Financiar

Citește și