În general, cei mai dornici de cumpărături online sunt bărbații, iar cei mai mulți, adică 63%, au vârste cuprinse între 25 și 45 de ani. Se mențin în top și persoanele de peste 45 de ani, cu o pondere de aproximativ 22%, dar se remarcă și generația milenialilor, cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani, care au devenit dinamici în online și au ajuns la o rată de 15% dintre cumpărători.
În funcție de categoriile de produse pe care participanții la studiu intenționează să le cumpere în viitorul apropiat, laptopurile, telefoanele sau televizoarele se detașează în ierarhia produselor. Acestea sunt urmate de electrocasnice, parfumuri și produse de îngrijire personală. O categorie căreia i s-a acordat un interes deosebit în ultima perioadă a fost cea de articole pentru copii (scutece, biberoane, jucarii, etc.) care este într-o continuă creștere.
Principalele motive pentru care românii cumpără online și nu offline este timpul economist și livrarea acasă. În favoarea timpului economisit au răspuns 650 de persoane, în timp ce pentru livrarea acasă au optat 450 de persoane. Restul respondenților s-au orientat către prețuri mai mici și diversitatea de produse într-un singur loc. 54% dintre persoanele se așteaptă ca o comandă să fie livrată în 1-2 zile, 36% vor ca o comandă să ajungă la ei în 2-3 zile, în timp ce doar 10% așteaptă mai mult de 3 zile pentru livrarea produselor.