CNADNR a anunțat organizarea unei licitații deschise pentru achiziția de servicii de deszăpezire pentru iarna 2015-2016.
Contractul pentru serviciile de întreținere pe timp de iarnă pentru DRDP București este împărțit în 10 loturi, în funcție de secțiile de drumuri naționale: lot 1 SDN București Nord, lot 2 SDN București Sud, lot 3 SDN Alexandria, lot 4 SDN Pitești, lot 5 SDN Târgoviște, lot 6 SDN Ploiești, lot 7 SDN Buzău, lot 8 Autostrada A1 București-Pitești, lot 9 autostrada A2 București-Lehliu și lot 10 autostrada A3 București-Ploiești.
Anunțul implică încheierea unui acord-cadru pe o durată de 7 luni. Valoarea maximă estimată fără TVA a contractului este de 95,27 milioane de lei, echivalentul a 21,6 milioane de euro. Banii vor proveni din bugetul de stat și din venituri proprii ale companiei de drumuri.
CNADNR întenționează să încheie minim două contracte subsecvente pentru fiecare lot în parte.
Cât ar putea plăti CNADNR pentru deszăpezirea fiecărui lot în parte:
Lot 1 SDN Bucuresti Nord – 10.201.296,10 lei
Lot 2 SDN Bucuresti Sud – 11.897.137,87 lei
Lot 3 SDN Alexandria – 9.483.890,35 lei
Lot 4 SDN Pitesti – 13.612.549,86 lei
Lot 5 SDN Targoviste – 6.282.047,92 lei
Lot 6 SDN Ploiesti – 12.397.139,28 lei
Lot 7 SDN Buzau – 10.237.725,72 lei
Lot 8 Autostrada A1 Bucuresti – Pitesti – 9.170.378,32 lei
Lot 9 Autostrada A2 Bucuresti – Lehliu – 5.855.696,96 lei
Lot 10 Autostrada A3 Bucuresti – Ploiesti – 6.140.617,02 lei
Sumele sunt fără TVA.
CNADNR are mai multe cerințe pentru firmele interesate. Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani – 2012, 2013, 2014 – trebuie să fie egală sau mai mare de: 4 milioane de lei pentru lot 1, 5 milioane de lei pentru lot 2, 3,8 milioane de lei pentru lot 3, 6 milioane de lei pentru lot 4, 2,3 milioane de lei pentru lot 5, 4,5 milioane de lei pentru lot 6, 3,8 milioane de lei pentru lot 7, 3,6 milioane de lei pentru lot 8, 2 milioane de lei pentru lot 9 și 2,1 milioane de lei pentru lot 10.
Termenul limită pentru primirea ofertelor este data de 12 octombrie.