Conferința este dedicata soluțiilor hi-tech care ar putea fi implementate pe piața locală, atât în magazinele online cât și în cele offline. Dacă până acum evenimentul ZF Mobilio era concentrat doar asupra aplicațiilor destinate consumatorilor finali, în 2016 conceptul acestuia va acorda o atenție sporită și segmentului B2B.
Temele ce se vor dezbate în cadrul evenimentului sunt: Sunt necesare reglementări țintite specific către smartphone-uri și aplicații mobile? Ce impact au în prezent smartphone-urile și aplicațiile pe pi ața financiară? Ce reglementări ar putea fi emise pentru start-up-urile care „atacă” piața de plați, de credite, de economisire bazându-se pe tehnologie? Cum au schimbat piața din România aplicații precum WhatsApp sau Facebook și cum va arăta piața de comunicații în viitor? Ce impact au smartphone-urile și aplicațiile asupra concurenței în România? Care sunt piețele în care se simte cel mai puternic impactul noilor tehnologii? Ce provocări ridică pentru autoritatea de reglementare în concurență explozia vânzărilor de smartphone-uri, consumul de servicii de internet mobil și de aplicații?
La eveniment participă ca speakeri: Ovidiu Ghiman, director comercial B2B Telekom România, Adrian Floarea, director comercial certSIGN, Valeriu Nistor, director Enterprise Business Unit Vodafone România, Aurel Nețin, country manager al Lenovo România, Bulgaria și Republica Moldova, Florin Popa, Business to Business Director, Orange Romania, Ionuț Grossu, managing director Service-Return.Com.
Ediția din acest an a Mobilio pune accent pe segmentul de business, aducând în prim plan schimbările provocate până acum în segmentul B2B de mobilele și diferitele echipamente conectate la internet și punând accent pe proiectele care ar putea ajuta și alte companii să profite de oportunitățile create de milioanele de consumatori conectați la net.
Mai multe detalii despre agenda evenimentului ZF Mobilio’16 și înscrierile pentru participare le puteți găsi AICI