Prima pagină » Economic » Câte comenzi online a avut Ikea România în primul an de la inaugurarea serviciului

Câte comenzi online a avut Ikea România în primul an de la inaugurarea serviciului

Ikea România a avut 32.800 de comenzi online în primul an de la inaugurarea serviciului, reprezentând 7% din vânzările totale, a anunțat marți retailerul de mobilă și decorațiuni.

Din comenzile plasate până la 30 iunie 2015, majoritatea produselor comandate online au fost piese de mobilier (80%). În magazinul online se pot achiziționa peste 85% dintre produsele din gama Ikea.

Ikea a anunțat totodată că va reduce miercuri prețul pentru serviciul de colectare a produselor atât în magazin, cât și pentru comenzile online, de la 49 lei la 29 lei. De asemenea, prețul transportului către București și județele Ilfov și Prahova va scădea de la 1 leu la 0,75 lei pe kilogram, pentru comenzile plasate în magazin și online.

Ikea este o companie de retail mobilier și decorațiuni, de origine suedeză, fondată în 1943 de Ingvar Kamprad. Marca a fost înregistrată în 1943, în Suedia.

Magazinul Ikea din România a fost al 253-lea deschis în a 35-a țară, în martie 2007. Până în unitatea 2010 a fost operată în sistem de franciză locală, iar după aceea Ikea România a devenit parte din Ikea Group.

Magazinul din Băneasa a înregistrat vânzări de 468,4 milioane lei (106 milioane euro) în anul de catalog 2014, 1 septembrie 2013 – 31 august 2014, în creștere cu 6,4% față de anul anterior.

Magazinul a fost vizitat de 3,23 milioane persoane în perioada analizată, cu 30.820 mai multe față de anul precedent, acestea achiziționând 13,2 milioane de produse. Dintre acestea, 60% au fost obiecte de mobilier, iar 40% accesorii și decorațiuni.

În iunie, Ikea a cumpărat un teren de 13,7 hectare pentru al doilea magazin din România, tot în București, în zona bulevardului Pallady din sectorul 3.

La nivel mondial, retailerul suedez are peste 350 de magazine.

Citește și