Câte perechi de pantofi își cumpără românii pe an și cât sunt dispuși să plătească pentru ele

Publicat: 01 12. 2012, 19:13

Piața locală de încălțăminte este dominată de branduri românești al căror nume însă te trimite cu gândul la Franța, Italia sau Spania. Fiecare brand are însă în spate o poveste care explică proveniența unor nume precum Musette, Il Passo sau Benvenuti, potrivit Ziarul Financiar.   

Antreprenorul Dan Pavel a ales să își numească lanțul de magazine de încălțăminte Benvenuti pentru a avea rezonanță italiană – țara de proveniență a celor mai mulți furnizori ai companiei.

Mai mult, numele magazinelor se traduce prin „Bine ați venit”, un alt element prin care brandul avea menirea de a atrage atenția clienților. „80% din partenerii noștri sunt italieni, iar prin numele ales duci consumatorul mai aproape de ceva italian”, spune Pavel. Fondatorii Il Passo au legat numele companiei de obiectul de activitate al acesteia, pantofii, în contextul în care în spaniolă „Il Passo” înseamnă „pasul”.

La rândul său, Cristina Bâtlan, una dintre fondatoarele companiei Musette, a ales un nume cu rezonanță străină. Ea s-a lăsat însă inspirată de numele unui personaj de desene animate.(Cristina Rosca)

Citește articolul integral în Ziarul Financiar.