Prima pagină » Economic » Câți bani alocă bulgarii pentru promovarea brandului turistic național

Câți bani alocă bulgarii pentru promovarea brandului turistic național

Guvernul interimar bulgar a alocat un buget de circa 1,53 milioane de euro Ministerului Economiei, Energiei și Turismului pentru implementarea programului anual pentru promovare a brandului turistic național

Guvernul interimar bulgar a alocat un buget de circa 1,53 milioane de euro Ministerului Economiei, Energiei și Turismului pentru implementarea programului anual pentru promovare a brandului turistic național, informează Novinite.

Banii vor fi cheltuiți pentru ca Bulgaria să poată participa la peste 40 de forumuri internaționale de turism, dar și pe campanii media. Din același buget se vor aloca și banii necesari pentru acoperirea cheltuielilor legate de vizitele tour-operatorilor străini și a jurnaliștilor din țări cu potențial.

Programul prevede totodată realizarea de campanii de comunicare în masă pentru China, Japonia, Coreea și India și activități care vor avea ca țintă piața americană și cea canadiană.

Acesta se va axa, de asemenea, pe piețe precum cea britanică, cea rusă, dar și se va încerca și atragerea turiștilor din statele aflate în Peninsula Scandinavă și în Europa Centrală.

Câți bani a alocat România pentru promovarea brandului turistic național

În luna martie a acestui an, în România a fost încheiat un program similar celui din Bulgaria, mai exact proiectul „Activități de promovare și consolidare a brandului turistic național”.

Acesta s-a desfășurat în perioada 4 septembrie 2012 – 3 martie 2013 și a avut ca obiectiv general „creșterea competitivității turismului românesc la nivel intern și internațional prin promovarea imaginii României ca destinație turistică”, potrivit unui anunț făcut de Direcția Management Brand din cadrul Autorității Naționale pentru Turism.

FOTO: MDRT

În cadrul acestui proiect, România a participat la 19 târguri naționale și internaționale printre care s-au numărat și

 

„Impactul va fi creșterea notorietății României ca destinație turistică competitivă, ce ulterior se va traduce în creșterea circulației turistice, precum și creșterea ponderii în PIB pentru încasările provenite din turism”, se arată în același anunț de presă.

Valoarea totală a proiectului a fost de circa 1,08 milioane de euro (4,71 milioane de lei).

Fii la curent cu știrile economice ale momentului. Abonează-te la pagina de Facebook Gândul Financiar.

Citește și