Vânzările retailerului suedez de vestimentație H&M în România au crescut cu 41% în perioada decembrie-august, primele nouă luni ale anului fiscal, la 620 milioane coroane suedeze (71,4 milioane euro).
În monedă locală, vânzările H&M (Hennes & Mauritz) în România au urcat cu 45% în perioada analizată față de intervalul corespunzător al anului trecut, potrivit unui comunicat transmis joi de grupul suedez. Cifrele de vânzări raportate de H&M includ TVA.
H&M deținea la finele lunii august 25 de magazine în România, cu 6 mai multe față de numărul din perioada similară a anului fiscal anterior.
În perioada corespunzătoare a anului trecut, H&M a avut vânzări de 440 milioane coroane în România.
În trimestrul al treilea al anului fiscal, respectiv perioada iunie-august, vânzările H&M în România au urcat cu 38%, de la 152 milioane coroane la 210 milioane coroane suedeze (24,2 milioane euro). Calculată în lei, creșterea a fost de 35%.
La nivel mondial, vânzările H&M au crescut cu 4,2% în primele nouă luni ale anului fiscal, de la 88,3 miliarde coroane la 92 miliarde coroane (10,6 miliarde euro).
Profitul net al companiei a stagnat la 11,5 miliarde coroane (1,3 miliarde euro).