Bărbații din România cheltuie anual pe haine circa 2,8-3 miliarde de lei (650-670 milioane de euro), principalii jucători de pe piața de modă masculină fiind H&M, Zara și C&A.
Potrivit datelor oferite de compania de cercetare de piață Euromonitor, liderul pieței este H&M, cu o cotă de piață de 5% în valoare, urmat de Zara și C&A, fiecare cu 4%. Cei trei vând astfel haine pentru bărbați în valoare de circa 85 mil. euro, potrivit calculelor ZF.
Vânzările cumulate ale celor trei giganți în România sunt de peste 250 mil. euro anul trecut, potrivit datelor publice. Cifra include însă și vânzările de haine pentru femei și copii și cele de încălțăminte sau accesorii.
Zara și H&M au și magazine dedicate exclusiv bărbaților, dar și unități mixte. C&A deține doar magazine „universale”, cu haine pentru toată familia. H&M, Zara și C&A sunt de altfel liderii pieței de modă în ansamblul său.
Citește articolul integral în Ziarul Financiar