Ce cadouri au făcut românii de Paște. Televizoarele și mașinile de spălat, în topul celor mai vândute produse ale unuia dintre marii retaileri de profil
Retailerul electroIT Flanco a înregistrat în perioada sărbătorilor pascale vânzări de peste 20 milioane de lei, în creștere cu 20% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, informează Mediafax.
Potrivit datelor companiei, Flanco a atras în perioada analizată un număr mare de vizitatori în magazine, dintre care peste 60.000 au ales produsele din oferta specială a retailerului.
„Televizoarele au rămas vedetele sezonului, alături de mașinile de spălat, electrocasnicele mici, tabletele și telefoanele mobile, cadourile de Paște fiind de la an la an mult mai variate”, se arată într-un comunicat al Flanco.
Directorul general al companiei, Violeta Luca, spune că vânzările din luna aprilie vor contribui la atingerea obiectivelor pentru 2013, respectiv atingerea unui volum de afaceri în creștere cu 15% față de 2012, când a totalizat 137 milioane de euro.
Cu 78 de magazine și peste 900 de angajați, Flanco Retail operează business-ul fostei companii Flanco International.