Ce cumpără bucureștenii de la băcănie
Bucureștenii caută în ultima perioadă pe rafturile magazinelor produse făcute din ingrediente naturale și mâncare autentic românescă, motiv pentru care mulți se îndreaptă atunci când merg la cumpărături spre băcănii în locul supermarkeruilor și al hipermarketurilor.
„Băcănia cu suflet” este doar una dintre băcăniile din Capitală care au reușit să atragă astfel clienți, înregistrând în 2013 o cifră de afaceri de aproape 120.000 de euro, de două ori mai mare decât în anul anterior.
Urmărește aici un interviu cu proprietarul „Băcăniei cu suflet”, Liviu Oprea, la ZF Live
Cele mai căutate produse de bucureșteni sunt mezelurile, brânzeturile maturate și cașurile de capră, cu mărar sau praz. Printre mezelurile aflate la mare căutare se numără pastrama de rață, gâscă sau crap, rulada de iepure sau vită, mușchiul perpelit, slănina, pieptul hițuit și cârnații virșli de la Brad.
FOTO: Facebook/Băcănia cu suflet
Tot de la băcănie, bucureștenii cumpără și vin. Cele mai bine vândute sortimente sunt cele care poartă mărcile Casa Isărescu (vinuri produse la podgoriile deținute de guvernatorul BNR, Mugur Isărescu, la Drăgășani), Crama Oprișor și Mânăstirea Jercălăi de la Urlați.
„La noi nu se găsesc înlocuitori de mâncare și băutură, ci produse naturale, autentice, al căror gust poate nici nu este cunoscut de multe persoane”, a declarat Liviu Oprea, manager „Băcănia cu suflet”. „Am ales să avem la vânzare numai preparate tradiționale, atestate, de la gospodării sau mici producători locali”, a mai explicat el.