Prima pagină » Economic » Ce i se cere să facă asistentei personale a șefului Domo

Ce i se cere să facă asistentei personale a șefului Domo

Ce i se cere să facă asistentei personale a șefului Domo
Asistenta șefului Domo, unul dintre cei mai mari retaileri electroIT din România, trebuie să pregătească prezentări și rapoarte pentru acesta, să traducă scrisori oficiale și documente legale, să răspundă la telefon și să preia mesaje pentru CEO. În sarcinile ei de lucru se numără și corespondarea în scris și verbal cu furnizorii și cu reprezentanții partenerilor Domo, munca de cercetare, digitalizarea documentelor și menținerea materialelor și a informațiilor destinate CEO-ului într-un mod organizat și accesibil. Cel puțin așa se explică oferta de angajare publicată de Domo pe un site specializat în recrutarea de personal.

Cei care vor să aplice pentru postul de executive assistant al șefului Domo trebuie să fie absolvenți de studii superioare, de preferat în domeniul economic, să cunoască cel puțin două limbi străine (engleza și germana) și să aibe bune competențe de operare a calculatorului.

Experiența este obligatorie, persoanele interesate de acest job având nevoie de peste doi ani de muncă pe un post similar pentru a-l obține. Necesar este și un permis de conducere categoria B.

Candidatul ideal trebuie, totodată, să fie rezistent la stres, să aibe o atitudine proactivă și să fie o persoană pozitivă, dispusă să călătorească și disponibilă pentru un program de muncă flexibil.

Domo caută, în această perioadă, și trei casieri, trei operatori call-center, un junior product manager pentru departamentul de electronice și un reprezentant pentru service-ul clienților Domo. Toate aceste job-uri sunt disponibile în București. Retailerul electroIT angajează și un adjunct de șef de managin în Piatra Neamț.

Cei care vor să aplice pentru cele trei posturi de casieri trebuie să aibă doar studii medii, de preferat în contabilitate, și să știe să utilizeze programele MS Office.

Persoanele care vor să aplice pentru posturile vacante din cadrul call-center-ului trebuie să fie absolvente de studii superioare, cu bune cunoștințe de operare a calculatorului. Experiența anterioară pe o poziție similară nu este necesară, dar reprezintă un avantaj la angajare. Candidatul ideal trebuie, totodată, să aibă o voce plăcută și o dicție foarte bună.

Pentru postul de junior product manager se cere experiență în domeniul vânzării și achizițiilor de produse electronice de cel puțin trei ani, dar și cunoașterea limbii engleze la nivel avansat. Candidatul ideal trebuie, totodată, să fie absolvent de studii superioare, preferabil în domeniul economic.

Pentru a obține singurul post de reprezentant pentru service-ul clienți disponibil nu trebuie să ai experiență în repararea telefoanelor, a tabletelor sau a laptopurilor, dar aceasta reprezintă un avantaj la angajare. Ai nevoie însă de cunoștințe bune IT&C hardware și software. Candidatul ideal trebuie să fie absolvent de studii superioare, de preferabil în domeniu, și să știe limba engleză la nivel mediu.

Citește și