Angajatul ideal, cel ce are mereu o soluție pentru problemele din companie și a cărui cartelă de pontaj bate toate recordurile de anduranță fizică, are o contrapondere temută de toți angajatorii. Nu este vorba de cei care întârzie la birou sau nu respectă termenele limită, ci de cei ce comit fraude, scrie Business Magazin.
Deși riscul ar putea fi minimizat prin polițe specifice de asigurare, numărul companiilor din România care se protejează de potențiale fraude ale angajaților este încă foarte mic.
În 2008, un tânăr care conducea o agenție Bancpost din Capitală a încercat să se sinucidă. Nu suferea din dragoste, nu avea probleme de sănătate, nici vreo depresie care să ascundă traume vechi. Fusese „doar” prins că fraudase banca pentru care lucra cu 100.000 de euro, furați chiar din seiful băncii. Conștient de gravitatea faptei, a decis că soluția rezidă în sinucidere. Din fericire pentru el, a fost o tentativă eșuată, la fel ca și cea de a frauda banca. (Ana Răduță)
Citește articolul integral în Business Magazin