În anul fiscal încheiat în iunie 2014, interval în care Jumbo a operat cu două magazine, la Timișoara și București, profitul net s-a situat la 2,15 milioane euro, iar vânzările la 9,45 milioane euro. Retailerul a deschis primul magazin din România, cel din Timișoara, în octombrie 2013.
Excluzând vânzările intragrup, operațiunile din România au înregistrat în anul fiscal 2014/2015 (intervalul 1 iulie 2014 -30 iunie 2015) vânzări nete de 24,29 milioane euro, față de 8,83 milioane euro în anul fiscal 2013/2014.
Toate cele patru magazine deschise pe piața locală în anul fiscal 2014/2015 au suprafețe de 12.000 de metri pătrați.
Totodată, Jumbo notează că pentru anul în curs are planificată în România deschiderea unui nou magazin, la Pitești, cu o suprafață, de asemenea, de 12.000 de metri pătrați.
„În privința României, în octombrie este așteptată deschiderea celui de-al șaptelea magazin la Pitești (12.000 de metri pătrați). Este de notat că România este țara asupra căreia se va concentra planul de investiții al grupului în următorii ani”, se arată într-un comunicat al retailerului.
Retailerul avea la finele lunii iunie 422 de angajați în România, din care 62 temporari. La nivel de grup, personalul totaliza la mijlocul anului 4.735 de persoane, din care 670 erau angajați temporari.
Potrivit unor informații prezentate anterior, planurile grupului vizează dezvoltarei unei rețele de 12-18 unități pe piața românească.
La mijlocul acestui an, rețeaua de magazine a grupului elen număra 72 de magazine, din care 53 în Grecia, cinci în Cipru, opt în Bulgaria și șase în România. De asemenea, grupul operează și magazinul online e-Jumbo.
Vânzările la nivel de grup s-au situat la 666,1 milioane euro în anul fiscal încheiat în iunie, profitul net fiind de 104,84 milioane euro. Vânzările nete au totalizat 582,54 milioane euro.
Pe lângă jucării, care reprezintă cea mai mare parte a afacerilor, magazinele companiei oferă produse pentru îngrijirea copiilor, rechizite, produse de sezon, decorațiuni și produse pentru locuință.