Prima pagină » Economic » Cei mai puternici CEO din România își prezintă agenda pe 2013 în Business Magazin

Cei mai puternici CEO din România își prezintă agenda pe 2013 în Business Magazin

Materialul de copertă pe care noul Business Magazin îl propune cititorilor săptămâna aceasta, începând cu luni, 25 februarie, este "Agenda celor mai puternici CEO din România la început de an", șefii marilor companii prezentându-și cele mai importante puncte de pe agenda lor de afaceri din 2013.

Materialul de copertă pe care noul Business Magazin îl propune cititorilor săptămâna aceasta, începând cu luni, 25 februarie, este „Agenda celor mai puternici CEO din România la început de an”, șefii marilor companii prezentându-și cele mai importante puncte de pe agenda lor de afaceri din 2013, informează Mediafax.

„Privit din prisma unui analist economic, anul 2013 poate fi oricum: de creștere economică sau de scădere, un an al deprecierii sau al aprecierii monedei naționale, un an de incertitudini politice și de conflicte între varii grupări de interese, un an al reluării consumului sau al stagnării; poți fi pesimist sau optimist, în funcție de ce indicatori analizezi și de ce interese te mână”, scrie Business Magazin.

FOTO: Business Magazin

În revistă își prezintă agendele pentru 2013 Raul Ciurtin – președinte și director general al Albalact, Stephane Batoux – director general al Coca-Cola HBC România, Dana Cortina – director general al Porsche Inter Auto România, Jerome Olive – director general al Dacia și Grup Renault România, Radu Enache – country manager HP România, Jean-Francois Fallacher – CEO al Orange România, Patrick Espasa – director general al Auchan România, Mariana Gheorghe – CEO Petrom, Frank Hajdinjak – șeful E.ON România, Andrew Highcock – șef la Ursus Breweries, Jarek Malinowski – general manager al Unilever South Central Europe, Oscar Marques – șef al Martifer Solar România, Francois Melchior de Polignac – director general al Carrefour România și Onno Rombouts – director general al Heineken România.

Numărul lansat în piață în 25 februarie oferă celor interesați informații privind costul creditelor și unde anume este blocajul, precum și un material cu personajele principale ale unui roman care încă se scrie pe piața de capital. Studiul de caz din Business Magazin se referă la cum a ajuns cel mai mare magazin online autohton să devină un fel de Amazon de România.

Din paginile revistei cititorii pot afla cum își propune grupul german Lufthansa să se dezvolte și ce anume pregatesc SUA și UE pentru a face față Chinei. Secțiunea „Auto” prezintă modalitatea prin care poate fi redusă poluarea, în special în marile orașe, iar în cadrul rubricii de „Lifestyle” David Larkie, proprietarul puburilor irlandeze din capitală The Dubliner si The Harp, povestește despre cei 20 de ani de Irish pub dâmbovițean.

De asemenea, cei interesați despre ultimele aparții în materie de gadget-uri pot afla din rubrica dedicată care ar putea fi unul dintre cele mai interesante telefoane ale anului. Ce se spune despre Samsung și arma sa secretă în lumea tehnologiei și ce presupune puterea marketingului în cazul acestui brand sunt alte subiecte din paginile noului număr al revistei Business Magazin, disponibilă doar în rețelele Inmedio și Relay.

Citește și