1. Este posibil să obțineți un discount de fiecare dată când faceți cumpărături și veți avea ocazia „să salvați planeta” în același timp.
H&M colecționează țesături vechi pe care le folosește într-o inițiativă de stimulare a reciclării. Dacă aduceți două pungi cu țesături nedorite (fie că vorbim despre haine, lenjerii de pat) veți primi un discount de 15% pentru următoarea achiziție. Aceste textile sunt descompuse și folosite apoi în realizarea următoarelor produse din colecția H&M Conscious. Surplusul este donat Fundației H&M și împărțit între reciclare și proiecte sociale.
2. Măsurile folosite sunt ciudate, nu corpul vostru!
Toate produsele H&M sunt mici. „Când venea vorba despre sugerarea unei măsuri, le spuneam clienților că trebuie să le aleagă pe cele cu două mărimi mai mari decât cele pe care obișnuiesc ei să le folosească. Aminitiți-vă că nu aveți voi o problemă, ci cusăturile lor.” Ea oferă propriul ei exemplu: „Port de obicei măsura opt, dar la H&M aleg mereu 10 sau 12.”
3. Faceți cumpărături în funcție de concept
Este greu să ieșiți dintr-un magazin H&M fără un braț plin de haine; pentru a evita acest lucru, este bine să țineți cont de conceptele H&M și să vă ghidați în funcție de acestea.
H&M își împarte produsele în mai multe concepte:
– Haine pentru folosirea de zi cu zi: pentru hainele îmbrăcate zilnic, există o serie de articole poziționate în fața și în centrul magazinului: „Femeia care poarte hainele din acest concept (the everyday woman) este puternică, independentă și mereu în tendințe. În aceste zone să găsesc articolele fast-fashion pentru care retailerul este cel mai cunoscut.
– Conceptul trend: se adresează femeilor mai trendy, cărora le place să își asume riscuri; se află în apropiere sau printre articolele din colecția „everyday”. Aceste produse au un preț mai mare și sunt mai originale.
– By night: fie că este elegantă sau amuzantă, femeia care poartă aceste haine este pregătită pentru o noapte în oraș; articolele se află printre cele din conceptul „trend” sau în imediata apropiere a acestora; articolele de acest tip variază de la salopete elegante, la fuste scurte.
– Modern classic: pentru femeia clasică; articolele de aici sunt potrivite pentru interviuri sau pentru mersul la muncă. Această colecție include și articolele premium, din bumbac sau mătase; sunt, per ansamblu, de o calitate ridicată.
– Divided: „pentru tânăra lipsită de griji”; această colecție este considerată deseori o linie pentru tineri, doar pentru că mărimile lor sunt și mai mici pe care retailerulle are. Este caracterizată și de culori puternice, tipare ieșite din comun și articole în tendințe. Aceste articole au prețuri mai mici.
– Divided Grey – desprinsă din Divided, se adresează fetelor „tăioase” și cool. Articole precum blugi rupți, multă piele fac parte din această colecție.
– L.O.G.G (Level of Graded Goods), caracterizează persoanele în căutare de confort; articolele din această colecție sunt ușoare și fine, asociate deseori cu activitățile în aer liber.