Prima pagină » Economic » Cinci lucruri pe care un manager nu trebuie să le spună NICIODATĂ

Cinci lucruri pe care un manager nu trebuie să le spună NICIODATĂ

Cinci lucruri pe care un manager nu trebuie să le spună NICIODATĂ
Într-o lume perfectă, managerii ar trebui să fie calmi în situațiile stresante, însă oricine știe că acest lucru nu se întâmplă în realitate. Managementul este haotic, angajații și clienții sunt imprevizibili, iar în momentele stresante nu este greu ca cineva să facă afirmații pe care mai târziu să le regrete, scrie ZF, care citează Mashable

1.”Șeful nu are nicio idee despre ceea ce face „

Atunci când angajații încep să observe că managerul nu are încredere în șef, vor începe să aibă și ei dubii în privința acestuia, motiv pentru care un managerul nu trebuie să îl discrediteze pe șef în fața angajaților.

2.”Ai auzit despre…”

Zvonurile sunt la ordinea zilei în lumea corporatistă. Angajații răspândesc zvonuri despre posibile promovări și de asemenea despre concedieri iminente. Managerul trebuie să fie ultima persoană care discută despre aceste zvonuri. În caz contrar, managerul va arăta angajaților că bârfa este acceptată și chiar încurajată.

3.”Clientul acela mă scoate din minți! „

Chiar dacă uneori clienții pot irita personalul unei companii, managerul trebuie să rezolve problemele și să asigure o bună comunicare cu clientul pentru o colaborare viitoare. Studiile au demostrat că managerii care vin în întâmpinarea nevoilor clienților, atât la nivel de business, cât și la nivel uman, au succes într-o piață efervescentă.

CITEȘTE ÎN CONTINUARE PE ZF.RO

 

Autor

Citește și