Petre Șandru este numit în funcția de Market Operations Director pentru România si Moldova, o poziție creată în noua structură a Regiunii Europa de Sud-Est din cadrul Companiei Coca-Cola. Petre Șandru va prelua responsabilitățile noii funcții începând cu 1 septembrie.
Noua poziție a lui Petre Șandru survine în urma reorganizării, începând cu 1 august, a Central Southern Europe (CSE) Business Unit, prin trecerea de la cinci regiuni la patru, fiecare dintre acestea reflectând regiunile recent anunțate ale Coca-Cola Hellenic.
În noua sa funcție, Petre Șandru va fi responsabil de întreaga activitate a Companiei Coca-Cola din România și Moldova și îi va raporta direct lui Vikas Chawla – Franchise Operations Director pentru Regiunea Europa de Sud-Est, numit în această funcție începând cu 1 octombrie.
În aria de responsabilitate a lui Petre Șandru vor fi gestionarea în parteneriat cu îmbuteliatorii a operațiunilor comerciale și dezvoltarea strategiilor de optimizare a vânzărilor si profitabilității, coordonarea procesului de planificare pe termen mediu și lung din fiecare țară, precum și definirea și implementarea strategiilor de marketing și comunicare pentru cele două țări.
„Există două aspecte foarte importante în contextul economic actual din Europa Centrala și de Est,și implicit, și în Romania de care voi ține cont în noua poziție. Primul este relevanța produselor și a strategiei aplicate pentru consumatori, într-un efort de a ajunge cât mai aproape de necesitățile și valorile acestora. De asemenea, mă voi preocupa de creșterea nivelului de atașament al echipei față de valorile și mărcile companiei”, a declarat Petre Șandru după numirea în noua poziție.
Cu o experiență de 8 ani în cadrul Companiei Coca-Cola, el a fost responsabil până în prezent de activitățile comerciale din patru țări din regiune: România, Moldova, Bulgaria și Albania. Înainte de a se alătura Companiei Coca-Cola, Petre a lucrat timp de 8 ani pentru JT International/RJ Reynolds, unde a ocupat diferite poziții ce includ vânzări, trade marketing, marketing, logistică și achiziții.