Prima pagină » Economic » Cine este primul manager privat la stat care a cerut să-i fie scăzut salariul cu 3.999 de euro

Cine este primul manager privat la stat care a cerut să-i fie scăzut salariul cu 3.999 de euro

Octavian Bădescu, șeful direcției de servicii express din cadrul Poștei Române, a solicitat consiliului de administrație să-i reducă la minim partea fixă a renumerației sale lunare.

Octavian Bădescu, șeful direcției de servicii express din cadrul Poștei Române, a solicitat consiliului de administrație să-i reducă la minim partea fixă a renumerației sale lunare, conform zf.ro.

Astfel, managerul numit în funcție în mai 2013 va primi un salariu de 1 euro, adică cu 3.999 de euro mai puțin decât era prevăzut în contractul de mandat (4.000 de euro). Bădescu devine astfel primul manager privat de la o companie de stat care a făcut o astfel de propunere pentru a veni în sprijinul departamentului pe care îl conduce.

„Sunt dispus să îmi pun restul de 3.999 de euro în întregime în mâinile echipei cu care lucrez”, a explicat Octavian Bădescu. „Am deplină încredere în ei. Nu poți realiza nimic singur. De rezultatele eforturilor lor va depinde dacă voi avea și vreo recompensă de ordin material pentru munca depusă aici și am convingerea că acești colegi vor face tot ceea ce le stă în putință ca să ne atingem împreună obiectivele”, a adăugat el.

Foto: Mediafax (Andreea Alexandru)

Absolvent al Academiei de Studii economice, Bădescu a pus în anul 2007 bazele companiei de curierat Sameday Courier, din care însă a ieșit recent, precizează zf.ro.

Acum, se ocupă de managementul direcției de servicii express al Poștei, prin intermediul căreia compania încearcă să devină un jucător important pe segmentul de livrări rapide. Până în prezent, Bădescu a finalizat și aprobat strategia de management, ce include transformarea „PrioriPost” în brand de operare. De asemenea, organigrama a fost modificată sub îndrumarea sa.

„Am găsit o anomalie structurală, în sensul în care PrioriPost avea în structura sa de cost aproape 200 de șoferi, însă niciun vehicul în administrare directă. În plus, în cursul lunilor mai și iunie a existat un deficit de vehicule la nivelul Poștei, generat de finalizarea unui contract de leasing și demararea altuia cu o anume defazare”, a explicat Octavian Bădescu.

Citește și