Expansiunea accelerată a austriecilor pe piața de RCA vine cel mai probabil ca urmare a strategiei agresive a Asirom, în condițiile în care atitudinea Omniasig pe segmentul RCA este mult mai rezervată. De altfel, brokerii din piață susțin că Asirom are unul dintre cele mai bune tarife la RCA, iar după dispariția Astra compania a devenit mult mai interesată de creșterea vânzărilor.
Primele totale subscrise de VIG în România au urcat cu peste 40% în primele trei luni ale acestui an până la 142 de milioane de euro (632 de milioane de lei), iar asigurările auto obligatorii au ajuns să reprezinte peste 50% din afaceri.
Pe de altă parte, asigurările facultative Casco reprezintă mai puțin de 20% din afacerile totale ale VIG în piața locală.
În primele trei luni ale anului compania a subscris din Casco prime în valoare de 25 milioane de euro, în creștere cu circa 19% față de primul trimestru de anul trecut. O creștere de 12% a fost raportată și pe segmentul asigurărilor property, unde aface¬rile au ajuns la 27 milioane de euro. Atât pe property, cât și pe Casco, Omniasig este cea mai activă companie din grupul VIG.