Circulația pe Podul Brăila, RESTRICȚIONATĂ pe un singur sens. Este înlocuit asfaltul vălurit

Circulația pe Podul Brăila, RESTRICȚIONATĂ pe un singur sens. Este înlocuit asfaltul vălurit
A început asfaltarea la podul peste Dunăre de la Brăila / Sursa FOTO: Facebook
Publicat: 06/08/2024, 16:01
Actualizat: 06/08/2024, 16:01

Circulaţia pe Podul suspendat peste Dunăre a fost deviată marţi, 6 august, începând cu ora 09:00, pe banda 1 de rulare pentru ambele sensuri, în vederea efectuării lucrărilor de reasfaltare, informează Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Buzău. Podul peste Dunăre a intrat din nou în reparaţii, de data aceasta pe banda 2 de circulaţie, după ce, luna trecută, banda 1 de circulaţie a fost decopertată şi a fost turnat un nou strat de asfalt. Între timp, au apărut probleme şi pe banda 2, unde asfaltul are valuri.

Podul peste Dunăre de la Brăila – cel mai mare pod suspendat construit vreodată în România, al treilea ca dimensiune din Europa şi ultimul pod peste Dunăre înainte de vărsarea în Marea Neagră – a fost inaugurat pe 6 iulie 2023, iar la scurt timp după inaugurare au apărut primele probleme legate de asfalt, care s-a ”vălurit”.

Podul nu a fost încă recepționat

Deşi circulaţia pe pod a fost deschisă pe 6 iulie 2023, lucrarea nu a fost recepţionată de autorităţile române şi, potrivit ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu, nici nu va fi recepţionată, până când constructorul nu va repara toate problemele.

Reprezentantul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a precizat că tasarea apărută la rampa de acces pe Podul peste Dunăre nu afectează stabilitatea podului, dar creează deservicii în ceea ce priveşte circulaţia pe pod, din cauza denivelării apărute, şi poate duce la costuri suplimentare în perioada de întreţinere a podului.

CNAIR: „Am comandat pod nou, trebuie să primim pod nou”

”În ansamblu – mă refer la tot ce înseamnă pod şi drumuri – nu este o situaţia gravă. Tasarea apărută pe rampa de acces pe pod nu afectează nici corpul podului, nici pilonii, nici tablierul, nici blocurile de ancoraj, este un corp separat, este rampa de acces spre viaductul care duce spre pod. Dar din perspectiva confortului circulaţiei, creează o problemă reală, pentru că nu este normal să vii cu 80-90 km/h şi, din cauza denivelării, să zbori doi metri în aer. Nu e normal ca, pe o lucrare nouă, plătită cu bani grei, să-ţi apară astfel de probleme. Responsabilitatea este în totalitate a acestui antreprenor, care trebuie să intervină şi să remedieze problemele, pentru că, repet, nu vom recepţiona acest pod, până când toate componentele lui nu vor fi executate conform contractului şi conform normativelor.

Am comandat pod nou, trebuie să primim pod nou, nu pod la care se desfac şuruburile, nu pod la care se ondulează asfaltul, nu pod la care se tasează rampele.

Deşi astfel de neconformităţi nu prezintă risc iminent şi imediat şi nu se ajunge la căderea podului, vor crea cheltuieli suplimentare în perioada de întreţinere, care va dura 120 de ani”, a spus Alin Şerbănescu, reprezentantul CNAIR.

Citiți și: Podul Brăila-Galați intră în REABILITARE după un an de la inaugurare. Cine plătește nota

Rene Pârșan
Rene Pârșan a debutat în presă în 1992, reporter și redactor la Evenimentul Zilei. Între 1994 și 2010 a fost senior editor, editorialist, reporter mai mult

Dacă duminică ar fi alegeri, tu cu cine ai vota?

Vezi rezultate

Loading ... Loading ...
Urmărește Gândul.ro pe Google News și Google Showcase
Ucraina vs. „Beretele negre”: Cum a arătat primul atac ucrainean asupra trupelor de elită ale...
Motivul real pentru care a murit Silviu Prigoană. De ce boală suferea milionarul, de fapt
FOTO. Andreeea Bălan, apariție spectaculoasă la Protevelion 2025. Rochia a lăsat la vedere mult
Sora șoferului sinucigaș din Suceava o acuză pe soția acestuia de moartea lui și a...
Bursucu a vorbit cu Silviu Prigoană, cu câteva momente înainte ca afaceristul să se stingă...
Cine a fost Silviu Prigoană. Omul de afaceri a murit marți, la 60 de ani
Rusia interzice prin lege promovarea unui mod de viaţă „fără copii”
A murit Silviu Prigoană! Omul de afaceri ar fi suferit un accident stupid!
Cum și-a pierdut, de fapt, Silviu Prigoană piciorul! „Mi-am tăiat singur tendonul, pentru că medicii...
Avertismentul experților, după creșterea bruscă a Bitcoin: Nu riscați banii familiei pe așa ceva
Declarația șocantă a unui martor care a văzut cum a murit Silviu Prigoană!
Cine este și cu ce se ocupă Mihaela, văduva lui Silviu Prigoană. Cei doi și-au...
De ce A MURIT Silviu Prigoană! Cauza IREALĂ a decesului
Două săptămâni de reduceri la sute de mașini! Skoda Octavia și Toyota C-HR la prețuri...
Prinţul moştenitor saudit susţine că Israelul comite „genocid” în Gaza
Imagini HALUCINANTE cu cea mai MARE planetă din Sistemul Solar
Șoc în lumea tenisului. Simona Halep a renunțat
Mare escrocherie pe Meta. Poți pierde contul în câteva secunde
Cine este văduva lui Silviu Prigoană. Mihaela este mai tânără cu 15 ani decât regretatul...
"Inima ni se face bucăți". Doliu la colegiul unde tinerii morți în accidentul de la...
Silviu Prigoană a murit! Vestea cutremurătoare a uimit întreaga Românie!
Silviu Prigoană și marea sa durere. A suferit în tăcere
BANCUL ZILEI. Polițistul: - Bulă, de ce alergi cu 80 km/h prin oraș?
Cele mai cunoscute femei samurai