CNADNR a semnat contractul pentru finalizarea Nădlac-Arad, lotul 2
Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) a semnat vineri contractul pentru autostrada Nădlac-Arad , cu o lungime de 16,6 kilometri. Contractul presupune remedierea lucrărilor existente și finalizarea celor rămase de executat.
Segmentul este finalizat în proporție de aproximativ 85%, dar aici lucrările au fost abandonate anul trecut în vară, după ce constructorul, firma austriacă Alpine Bau, a intrat în faliment.
Acum contractul a fost atribuit, în urma unei licitații deschise, asocierii Astaldi SpA – Max Boegl România SRL și are o valoare totală de 89.348.287,63 lei, echivalentul a 20,3 milioane de euro, fără TVA.
Finanțarea este asigurată din fonduri europene – Fonduri de Coeziune în proporție de 85% – și restul fonduri de la bugetul de stat.
„Contractul vizează proiectarea și execuția lucrărilor pe Autostrada Nădlac – Arad și Drum de legătură, Lotul 2, km 22+218 – km 38+882 pentru remedierea lucrărilor existente și finalizarea lucrărilor rămase de executat, inclusiv conexiunea cu Lotul 1 al Autostrăzii Nădlac – Arad și Varianta de Ocolire a municipiului Arad”, a anunțat CNADNR, care a precizat că lucrările se vor realiza pe o lungime de 16,664 km.
Lucrările pe lotul 2 Nădlac-Arad vor fi finalizate în cursul anului viitor.
În ce privește lotul 1, de 22 de kilometri, din autostrada Nădlac-Arad, acesta are termen de finalizare luna ianuarie 2015, însă constructorul speră să termine lucrările până la finalul anului 2014, „înainte de Crăciun”.
„Nu vă pot spune că (lotul 1 din Nădlac -Arad n.n.) va fi deschis circulației în acest an. Lotul 1 din Nădlac-Arad începe la granița cu Ungaria și se termină în câmp. Așteptăm să semnăm și contractul pentru lotul 2, Nădlac-Arad, care are o lungime de 16 kilometri”, a declarat recent pentru gândul Adrian Adler, directorul șantierului de pe lotul 1 Nădlac-Arad.