CNADNR vrea să apere noile tronsoane de autostradă cu 1,6 milioane de euro
Serviciile ar urma să fie asigurate de un număr de 40 de posturi, dintre care 22 pentru agenți de pază și 18 pentru șoferi.
Tronsoanele de autostradă vizate sunt Orăștie – Sibiu lot 1 (22,2 km) și lot 2 (19,8 km), Lugoj – Deva lot 1 (27,7 km) și drum de legătură cu profil de autostradă (10,5 km), Timișoara – Lugoj lot 1 (9,5 km), Arad – Timișoara (32,2 km), varianta de ocolire a municipiului Arad (10 km), Deva – Orăștie (34,6 km), Nădlac – Arad și drum de legătură lot 2 (16,6 km).
Primele două loturi ale Autostrăzii Orăștie – Sibiu, primul lot Lugoj – Deva și tronsonul 2 de la Deva – Orăștie (Simeria – Orăștie) au fost inaugurate anul trecut, primul lot Timișoara – Lugoj și varianta de ocolire a municipiului Arad au fost deschise în 2012, iar Arad – Timișoara a fost finalizată în 2011.
Contractul pentru lotul 2 al autostrăzii Nădlac – Arad, a fost reziliat de CNADNR în vara anului trecut, deși era aproape de finalizare, din cauza falimentului constructorului austriac Alpine Bau.
Paza urmează să fie asigurată fără întrerupere, modul de organizare și schimburile fiind decise de prestatori.
Potrivit datelor din Caietele de sarcini, CNADNR solicită pentru fiecare tronson de autostradă până la trei echipaje mobile, cât și posturi fixe, în unele cazuri.
Pentru patrulare, echipajele vor fi formate din două persoane (conducător auto și agent de pază), iar paza fixă va fi asigurată de un singur agent.
Firmele de profil vor trebui să prevină furturile sau deteriorările, precum și depozitarea gunoaielor pe autostradă și în zonele de siguranță.
Contractele vor fi atribuite prin licitație deschisă, pentru prețul cel mai scăzut, și vor fi finanțate de CNADNR din veniturile proprii.
Ofertele sau cererile de participare pot fi depuse în perioada 19 – 23 iunie.