Condor, care a fost vândut pentru aproximativ 300 de milioane de euro, operează o flotă de peste 50 de aeronave, în timp ce LOT are o flotă de 80 de aeronave.
Directorul general al LOT, Rafal Milczarski, a apreciat că ar putea urma o comandă de aproximativ 30 de avioane de la Boeing și Airbus.
Spre deosebire de Thomas Cook, operatorul turistic care falimentat în septembrie, Condor a primit un credit de 380 de milioane de euro (422 de milioane de dolari) din partea statului german, care i-au permis salvarea.
Într-o declarație, Condor și LOT, care este deținut de PGL, au spus că vorrambursa împrumutul în întregime. Se așteaptă ca preluarea să fie finalizată până în aprilie 2020, după ce autoritățile antimonopol vor aproba.
Lazard și Pekao au fost băncile de investiții care lucrează pentru PGL în timp ce Rothschild & Co au acționat pentru Condor.
Primul ministru polonez Mateusz Morawiecki, al cărui cabinet este naționalist, a declarat vineri o conferință de presă: „Până acum, companiile străine au preluat active prețioase poloneze, acum este invers!”