Acționarii Natura urmează să dețină 76% din viitoarea companie, care va avea venituri anuale de peste 10 miliarde de dolari.
Acordul va crea cea de-a patra companie de cosmetice din lume.
Noua companie va deține 3.200 de magazine din întreaga lume, cu o prezență în 100 de țări.
Avon se străduiește să-și modernizeze afacerile globale în ultimii ani, deoarece modelul de vânzări door-to-door a devenit mai puțin popular în era internetului.
În 2016, compania a declarat că își mută sediul de la New York în Marea Britanie, dar și reducerea a 2.500 de locuri de muncă în întreaga lume, ca parte a unui plan de redresare.
În același timp, Avon și-a vândut operațiunile din SUA către fondul de investiții Cerberus.
În luna aprilie, LG Household & Health Care a fost de acord să achiziționeze atât acțiunile Avon, cât și cele ale Cerberus în afacerea din SUA.
Potrivit analiștilor de la Brasil Plural, Natura „urmărește obiectivul de a deveni un brand global”, dar a avertizat că va trebui să investească în mod semnificativ în operațiunile lui Avon în Brazilia. Avon are deja 2,2 milioane de consultanți de marketing direct în Brazilia.
Natura are un model de afaceri similar, iar mulți reprezentanți Avon în Brazilia vând și produsele Natura.
Producatorul de cosmetice brazilian a cumparat The Body Shop intr-o tranzacție estimată la 1 miliard de euro, de la grupul francez L’Oreal, în 2017.
Foto: Hepta