„Când m-am angajat la Facebook, în urmă cu opt luni, credeam că Facebook este o companie internet. Dar după ce m-am angajat la Facebook am aflat că de fapt lucrez pentru o companie de tehnologie”, a declarat Bruce Bale, Head of Sales CEEMEA Global Marketing Solutions la Facebook, informează Ziarul Financiar.
„Aproape o jumătate de miliard de oameni intră zilnic pe Facebook de pe dispozitive mobile, iar prima pagină pe care o văd este cea de știri unde văd noutățile de la oamenii și companiile cu care sunt conectați. Facebook este acum cea mai de încredere sursă de marketing. Eu cred în ceea ce spun prietenii mei față de ceea ce spun televiziunea, radioul, sau media tradițională”, a spus reprezentantul Facebook.
El a spus că firmele care vor să își promoveze produsele pe Facebook trebuie să urmărească mai multe elemente decât numărul de fani al paginii pe care o au. Este nevoie de povești prin care să antrenați prietenii brandului. Reclamele sunt doar pentru utilizatorii cu care nu sunt conectat, sau care nu sunt prieten. Trebuie să ai angajament, implicare din partea fanilor. Trebuie să știi câți dintre ei dau click pe pagina companiei, câți cumpără ceva, se uită la pagina mea. Dacă nu fac asta, postările pe Facebook sunt ca și cum aș trimite mailuri unei baze de date”. (Adrian Seceleanu)
CITEȘTE ARTICOLUL INTEGRAL ÎN ZIARUL FINANCIAR
Citește și CONFERINȚA RoNewMedia. Motoarele de căutare prezintă răspunsuri relevante pentru doar 50% dintre căutările online ale românilor
Citește și CONFERINȚA RoNewMedia. Circa 80% dintre cumpărăturile online făcute de români sunt de la magazine sau portaluri de peste graniță
Citește și CONFERINȚA RoNewMedia. Șeful Google România: Utilizatorii caută rezultate, nu se uită dacă firma e locală sau globală