Până în 2015 mai mult de jumătate dintre reclame online vor fi în format video, mobilul va deveni interfața numărul unu pentru accesarea internetului, iar 75% dintre reclame vor fi de tip „social”, susține Alexandru Badinici, Strategic Partner Manager la Google.
„Piața de publicitate și în special piața de display (publicitate online n.r) sunt în schimbare. Până în 2015, mai mult de jumătate dintre reclame vor fi video, principalul indicator al succesului fiind CPV (cost per view – cât plătesc companiile pentru fiecare utilizator unic care urmărește reclama n.r.)”, a precizat Badinici, în cadrul conferinței RoNewMedia.
Mai mult, CPC-ul (cost per click – tariful plătit de companii pentru fiecare utilizator care accesează o reclamă n.r.), un indicator folosit la scară largă în prezent pentru a măsura succesul unei reclame online va fi înlocuit de alți cinci indicatori, susține reprezentantul Google. Acești indicatori sunt impresiile video (numărul de oameni care urmăresc reclama), conversiile impresiilor video (câți dintre cei care văd reclama dau click pe afișul publicitar), gradul de implicare al utilizatorului cu reclama, efectul viral (cât de repede se propagă în rândul internauților) și impactul publicității de tip display.
Peste 75% dintre reclame și 50% dintre reclamele de brand vor fi de tip „social”, mai exact, concepute pentru utilizatorii care folosesc rețelele de socializare, a mai precizat Bandici.