Sarcina ei în cadrul diviziei de „Trending” era să aleagă ce link-uri să apară în caseta „trending” a Facebook. „În fiecare zi, analizam sute de subiecte (sau cuvinte cheie), despre care Facebook îmi spunea că sunt în tendințe pe platformă. Apoi, alegeam o poveste, compuneam un titlu și un scurt rezumat care apăreau în casetă”, mărturisește tânăra.
Fosta angajată spune că în departamentul în care lucra tronau favoritismul, sexismul și intimidarea. Mediul de muncă devenise inconfortabil, angajații erau nervoși, deprimați și nu aveau dreptul să își exprime opiniile. Părerile femeilor erau ignorate și nu li se recunoșteau meritele și competența în soluționarea problemelor, spune fosta angajată, conform bm. „Am constatat că, atunci când raportam o problemă sau o discrepanță, raportul meu nu era luat în considerare. Numai că atunci când un bărbat făcea același lucru compania se mobiliza în a rezolva acele chestiuni. Această ignorare era devastatoare. Am ajuns la un punct în care nici nu mă mai oboseam să raportez probleme”, adaugă ea.
O femeie a raportat o problemă cu pontarea la locul de muncă, dar supervizorul său a spus că nu este nicio problemă. Săptămâna următoare mai mulți angajați au semnalat faptul că le lipsesc ore din program.
Afirmațiile acesteia sunt susținute și de faptul că din 2014 până acum, 15 din cei 45-50 de angajați ai departamentului Trending și-au dat demisia, iar zece din 15 au fost femei.
Salariile pentru asemenea poziție se învârteau în jurul a 55.000 și 65.000 de lire pe an.