Prima pagină » Economic » Contestațiile privind primul tronson al autostrăzii Nădlac-Arad, respinse. Contractul poate fi semnat

Contestațiile privind primul tronson al autostrăzii Nădlac-Arad, respinse. Contractul poate fi semnat

Contestațiile privind primul tronson al autostrăzii Nădlac-Arad, respinse. Contractul poate fi semnat
Instanța a respins plângerile depuse împotriva rezultatului procedurii de atribuire a lucrărilor de construcție a tronsonului de autostradă Nădlac-Arad, lot 1, astfel că autoritățile pot semna contractul cu asocierea Astaldi - MaxBoegl, câștigătoarea licitației CNADNR, potrivit Boștină și Asociații, scrie Mediafax.

Instanța a respins plângerile depuse împotriva rezultatului procedurii de atribuire a lucrărilor de construcție a tronsonului de autostradă Nădlac-Arad, lot 1, astfel că autoritățile pot semna contractul cu asocierea Astaldi – MaxBoegl, câștigătoarea licitației CNADNR, potrivit Boștină și Asociații, scrie Mediafax.

„În acest moment nu mai există niciun impediment legal pentru ca autoritățile să nu poată semna contractul cu asocierea Astaldi Sp.A.-MaxBoegl, desemnată câștigătoare a licitației derulate de Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR)”, se arată într-un comunicat al casei de avocatură, care a reprezentat consorțiul în acest proces.

Curtea de Apel București a respins joi ca nefondată plângerea împotriva rezultatului procedurii de atribuire, formulată de asocierea Porr Construct SRL- Porr BAU GmbH. Hotărârea este irevocabilă.

De asemenea, pe 4 noiembrie Curtea de Apel București a respins ca nefondată, tot printr-o hotărâre irevocabilă, plângerea împotriva rezultatului procedurii de atribuire formulată de asocierea CCCF Drumuri și Poduri Timișoara -Societatea de Construcții în Transporturi – Luca Way.

„Anterior, contestațiile formulate de cei doi ofertanți nemulțumiți de rezultatul procedurii de atribuire au fost respinse de CNSC prin decizia 3388/3524/3600 din 20.09.2013, casa noastră de avocatură asigurând asistența și reprezentarea și cu acea ocazie”, a declarat în comunicat Mihai Marian, avocat partener în cadrul Boștină și Asociații, coordonatorul ariei de practică „Infrastructură”.

Construcția autostrăzii Nădlac-Arad a fost împărțită în două loturi, pe o distanță totală de aproape 39 de kilometri. Primul a fost adjudecat de asocierea româno – portugheză Romstrade-Monteadriano Engenharia e Construcao-Donep Construct, pentru 115,8 milioane euro, iar lotul al doilea a revenit constructorului austriac Alpine Bau, valoarea contractului fiind de 124,45 milioane euro.

CNADNR a reziliat însă, anul trecut, contractul pentru primul tronson, motivul principal fiind întârzierea lucrărilor, iar în acest a reziliat și contractul de proiectare și execuție a lotului 2, după falimentul Alpine Bau.

Lucrările de construcție pentru cele două tronsoane au fost deschise în octombrie 2011, termenul de execuție inițial fiind de un an și jumătate.

Citește și