cora România va lansa oficial în data de 3 decembrie hipermarketul coradrive, prin care clienți pot să cumpere produsele online și le ridică ulterior din magazin.
În prezent, coradrive.ro este în teste în cadrul hipermarketului cora Lujerului din Capitală.
cora a deschis în acest an un centru comercial la Constanța, care cuprinde o galerie comercială și un hipermarket, în urma unei investiții de 58 milioane euro, și un hipermarket la Ploiești, pentru care a alocat 6,1 milioane euro.
Astfel, cora România deține în prezent o rețea de 12 hipermarketuri, atât în centre comerciale proprii, cât și în spații închiriate, dintre care patru în București (Alexandriei, Pantelimon, Lujerului și Sun Plaza) și opt în provincie, la Ploiești, Cluj Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin, Constanța și Bacău.
Compania a lansat miercuri un site de gastronomie.
Pentru anul viitor, cora are în plan alte două proiecte, un nou hipermarket în București, în centrul comercial Victoria City și centrului comercial din Brașov.
cora România a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 1,6 miliarde lei (359 milioane euro), în creștere cu 6% comparativ cu 2011, pe fondul deschiderii a două noi magazine. În schimb, profitul
net al retailerului a scãzut anul trecut cu 38,5%, la 24,5 milioane lei (5.5 milioane euro).