Cora va lansa livrările la domiciliu în 2014 și vrea să extindă coradrive în alte magazine
cora Lujerului, care găzduiește primul drive al retailerului, va lansa și serviciul de livrare la domiciliu în prima jumătate a anului viitor și estimează că acest serviciu va ajunge la 5% din cifra de afaceri a magazinului, compania având în plan extinderea coradrive și în alte hipermarketuri.
În prezent, prin intermediul coradrive.ro, lansat oficial marți în cadrul cora Lujerului, clienții pot să cumpere produsele online și le ridică ulterior din magazin.
„coradrive este un sistem foarte bine pus la punct, prețurile sunt aceleași ca în magazin, comanda și livrarea se fac foarte simplu. În prelansare, feedback-urile au fost foarte bune, iar după coradrive Lujerului cora România pregătește drive-uri și pentru alte magazine”, a declarat marți Claudia Mirică, directorul magazinului cora Lujerului București.
Ea a arătat că retailerul targetează circa 2,6 milioane clienți din București, Baia Mare, Cluj-Napoca, Constanța, Arad, Bacău și Drobeta Turnu Severin, care cumpără din hipermarketurile cora o dată pe săptămână, au mașină și accesează internetul.
În ceea ce privește planurile pentru primul hipermarket online al cora, Mirică spune că obiectivele pentru 2014 sunt creșterea bonului mediu de cumpărături cu 40%, de la 150 lei în prezent, și o pondere de 5% din cifra de afaceri a magazinului.
Site-ul cuprinde peste 10.000 de produse și este structurat în 8 raioane: produse proaspete, băcănie, băuturi, frumusețe și îngrijire, pentru casă, bebe, petshop, tabac și hiper ofertele cora, iar comanda minimă este de 50 lei. Serviciul are 7 angajați dedicați și poate procesa 150 de comenzi pe zi.
cora România deține în prezent o rețea de 12 hipermarketuri, atât în centre comerciale proprii, cât și în spații închiriate, dintre care patru în București (Alexandriei, Pantelimon, Lujerului și Sun Plaza) și opt în provincie, la Ploiești, Cluj Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin, Constanța și Bacău.
Pentru anul viitor, cora are în plan alte două proiecte, un nou hipermarket în București, în centrul comercial Victoria City, și centrului comercial din Brașov.
cora România a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 1,6 miliarde lei (359 milioane euro), în creștere cu 6% comparativ cu 2011, pe fondul deschiderii a două noi magazine. În schimb, profitul net al retailerului a scãzut anul trecut cu 38,5%, la 24,5 milioane lei (5.5 milioane euro).