Prima pagină » Economic » CORONACRIZA: Serviciile de livrat mâncarea încurajează restaurantele să gătească în continuare: Livrările la domiciliu sunt aprobate de către autorități

CORONACRIZA: Serviciile de livrat mâncarea încurajează restaurantele să gătească în continuare: Livrările la domiciliu sunt aprobate de către autorități

CORONACRIZA: Serviciile de livrat mâncarea încurajează restaurantele să gătească în continuare: Livrările la domiciliu sunt aprobate de către autorități

Reprezentanții aplicațiilor de livrat mâncarea încurajează restaurantele să gătească în continuare, după anunțul autorităților de suspendare a activității localurilor. Chiar dacă în perioada stării de urgență restaurantele sunt închise, ele pot încă să colaboreze cu livratorii.

Aplicațiile de livrat mâncarea se adaptează contextului actual prin măsuri de prevenție și pentru a se asigura că nu-și pierd colaboratorii, transmit un mesaj de încurajare restaurantelor.

Astfel că, Glovo, una dintre aplicațiile de livrat mâncarea disponibile în România, încurajează restaurantele să gătească în continuare:

„În contextul noilor măsuri anunțate de Ministerul Afacerilor Interne și Grupul de Comunicare Strategică, prin care se suspendă servirea și consumul produselor alimentare și băuturilor în hoteluri, restaurante și cafenele, Glovo își încurajează partenerii să continue să lucreze și în această perioadă, să-și mențină bucătăriile active, să preia comenzi pe care curierii aplicației să le livreze clienților în cele mai sigure condiții”, transmite Glovo într-un comunicat.

Managerul Glovo România susține că parteneriatul între livratori și restaurante ar putea ajuta industria HoReCa.

„Glovo susține încă de la început business-urile românești și continuă s-o facă și în această perioadă dificilă. În industria HoReCa lucrează în prezent peste 300.000 de angajați care sunt afectați de situația actuală, de aceea este important ca bucătăriile restaurantelor să rămână deschise iar afacerile din industrie să se adapteze la noul context. Continuarea preparării mâncării și băuturilor pentru livrarea la domiciliu este o modalitate prin care restaurantele pot rămâne deschise și își pot păstra angajații, iar noi suntem aici ca să-i susținem cu livrări sigure pentru clienți”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.

Măsuri de prevenție în pandemie

Glovo pune în aplicare, în colaborare cu restaurantele partenere, reguli stricte pentru siguranța curierilor și a clienților săi:

  • Sigilarea pungilor și dezinfectarea acestora sau utilizarea a două pungi ca măsură de protecție suplimentară
  • Eliminarea înmânării directe a comenzilor către curier; acestea vor fi așezate pe un suport într-o zonă neutră a restaurantului
  • Introducerea comenzilor de către curierii Glovo în cutiile termoizolante înainte de plecarea acestora din locație. Curierii pot lăsa comanda în fața ușii clientului, pentru a evita contactul cu acesta.
  • Verificarea permanentă a stării de sănătate a angajaților restaurantelor, precum și furnizarea echipamentelor de protecție pentru aceștia

Citește și